Visa ett inlägg
Gammal 2009-04-15, 18:49   #9 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Smile Svullen

Citat:
Ursprungligen postat av Oregistrerad användare Visa inlägg
Jag gjorde en laserfettsugning i dec, mage höfter och rygg, 2,8 liter.

Jag var jättedålig första och andra dagen, hade aldrig kunnat jobba. Andra dagen fick jag yrsel och ramlade ihop om jag reste mig för snabbt, och hade väldigt ont. Jag fick full service av min snälla man och jag rekommenderar ingen att vara ensam dag ett och två. Men redan tredje dagen var iallafall yrseln borta. Jag sov ungefär 10-14 timmar per dygn första veckan, men blev sen piggare och piggare. Efter en vecka började jag gå längre promenader och efter fyra veckor började jag träna. Hade korsett dygnet runt i fyra veckor och därefter på natten i två veckor till.

I början kliade det som attan och fortfarande är huden känslig för beröring.

Huden drog ihop sig förvånansvärt snabbt, har inget som helst häng men det är fortfarande knöligt och hårt -massera, massera massera! (jag masserar inte tillräckligt)

Vad jag inte hade räknat med var att tejpen som användes efter operation hade så hårt klister att när jag skulle dra bort det så följde stora delar av hud med, aj aj aj. Och det ser inte snyggt ut nu, och tar längre tid än man tror innan det läker.

Men jag är JÄTTENÖJD. Bra pris, 40000, och resultatet är mycket bättre än jag kunde föreställa mig än så länge. Jag känner mig mycket kvinnligare nu. Men som sagt, jag är fortfarande gropig och ärrig, och slutresultet ser jag inte förrän om sex månader.

Jag gjorde det på Lite Away.

Lycka till!
Hej,
Gjorde en mage och sidor behandling för ca 1 1/2 vecka sedan på liteaway oxå. Jag undrar om du var svullen i nedre magen? Jag var inte det första veckan men nu har magen blivit hårdare och svullen, som en stor valk som inte fanns där innan!!! Hur var det för dig?