den oroliga
Jag skrev fel i byst storlek, jag hade visst 70H. Jag är 174cm och enligt vårdcentralen för ca 2 år sen var jag tvungen att väga högst 70 kilo. men enligt papperna jag har fått hem från plastik kirurgen på NUS så är högsta bmi enligt dom 28, så ja jag vet inte alls vad dom kommer att säga. nu har jag mindre än två veckor innan jag ska dit och jag blir bara mer nervös för varje dag som går. Först tog det flera år innan jag tog steget och gick till vårdcentralen, och dom tyckte då att jag var tvungen att gå ner, sen gick jag ner och dom skickade remiss direkt till NUS, men sen när jag skulle dit så avbokade dom mig 2ggr för att dom hade operation som skulle göras just då, sen ringer dom för 5 veckor sen och säger att min tid går ut för att få komma på en konsultation, men det var ju inte jag som avbokade. så vi får väl se vad som händer. det har varit lång tid och nu är det dags. väldigt nervös.
jag var bara tvungen att ta den här tiden för annars var jag tvungen att börja om och gå till vådcentralen för att få en ny remiss. så vi får väl se vad som händer.
|