Citat:
Ursprungligen postat av Oregistrerad användare
Hej hej.
Jag undrar om någon har utfört eller har någon erfarenhet av fettsugning med laser eller smartlipo som det nu också heter?
Har bokat en konsultationstid hos Lifestyle Clinic nu den 9 januari och vill bli av med mina "lovehandles" och kanske lite på magen också.
Jag har läst mycket information på deras hemsida Undrar bara om det är något mer jag behöver tänka på eller fråga om? Någon som har personlig erfarenhet?
/Sabine
|
Hej Sabine, Gjorde en smartlipo igår kväll. Hela magen.
Ska säga det som det är. Jag är överkänslig mot smärta. För mig gjorde det ont. Men jag grätt inte, det var inte så att jag sa stopp eller nåt. Men när jag såg resultatet, även om magen var helt uppsvulen var jag ändå jätte jättenöjd! Känner redan att det var det bästa jag har gjort i mitt liv! har ont idag när jag rör på mig. Ändå har jag kunnat duscha, laga mat, fixa lite hemma. Men skulle aldrig ha kunnat gå till jobbet idag. Söver mycket. Tog en taxi hem själv och bor själv, någonting som jag var rädd för inför operationen. Tänkte : Hur ska jag klara mig? det har gått jättebra.
Men som sagt. Jag är en fegis som är livsrädd för smärta. Fick ett par starka smärtstillande tabletter men bara tagit ett. Sen har jag gått till de andra som ordinerades, alvedon forte.
rekommenderar behandlingen men gör det inte inför ett brollop eller nåt om du inte har typ 2 månader på dig. Har blåmärke och magen känns öm men, hur kan man förvänta sig nåt annat? Imorgon ska jag ta mig en promenad och se hur det känns men så far sooooooooooooo good!
C