Visa ett inlägg
Gammal 2010-01-14, 08:47   #23 (permalink)
Samuel
Junior Member
No Avatar

Reg.datum: Dec 2009
Standard Smartlipo i december Uppsala

Hej!
Jag är en tjej trots namnet. Gjorde en Smart lipo i december i Uppsala, hela magen och bilringar etc. Man sög ut 3.6 liter (är väl en blandning av fett, vatten och det som sprutas in). Jag håller med dig som tidigare skrivit att reklamen är så hurtig! Nog för att man ska börja jobba tidigt och bör göra det, men ont gör det ett bra tag efteråt. Jag var ledig till och från under första veckan vilket i så här i efterhand kändes nödvändigt. Nu har det gått 5 veckor och jag är verkligen nöjd med resultatet. Magen är lite missfärgad och hård och veckad på en del ställen, men jag är till åren kommen så det gör inte mig så mycket, smal har jag i varje fall blivit! Tyvärr har jag fortfarande besvär fram mot kvällarna med bränningar och värk, tror att kirurgen gjorde en del laserbehandling på huden för att den inte ska bli för slapp, vilket säkert känns i efterförloppet. Ska idag prova LPG behandling för att se hur det känns efter den. Någon som provat på det och med vilket resultat?

Enda nackdelen är priset! Men de tar naturligtvis ut så mycket folk är villiga att betala..
Samuel är inte uppkopplad