Japp, jag gör en fettsugning samtidigt av buk och "kärlekshandtagen" där de kommer åt helt enkelt..
Jag har varit med i viktväktarna och till Thailandsresan i år gick jag ner från 76,6 kg till 63kg och var supernöjd (förrutom magen då..) sen gick jag upp i Thailand förstås och sen har min menisk krånglat hela tiden så jag har haft problem att hålla igång träningen ordentligt, så tyvärr väger jag mer än 63 nu. Nu innan op hade jag tänkt köra så det ryker för att inte vara för stor men så kom ju knäop. "ivägen" och nu väger jag egentligen för mycket skulle vilja gå ner 5 kg innan den 17 oktober, men det klarar jag aldrig...

Jag har jättelätt för att småäta, är ju "arbetande hemmafru" (vi har eget som jag sköter det administrativa åt) dagtid går det ändå ganska bra men kvällarna

. Måste försöka vara konsekvent nu!!!
Va kul att vi ska opereras av två kollegor, du bör liksom jag bo runt linköping alltså, vi kanske tom kan träffas nån dag. Du låter mycket yngre än mig, jag blir 41 senare i år och min man och jag har 2 barn på 10 och 15 år, vi har hund och 3 katter och bor på landet men ändå väldigt centralt.
När jag var runt 20 funderade jag på att förstora brösten, hade liten A kupa och hatade det, var i väg på konsultation, men nån op blev aldrig av och idag är jag glad för det, iofs är det väl inte några jättetuttar jag har men jag är relativt nöjd med dom ändå kunde väl vara fastare förstås
Har ni varit i Indien förrut? Har en kompis som var där i februari för första gången.
annamaria