Ämne: Ärr
Visa ett inlägg
Gammal 2008-11-28, 21:31   #2 (permalink)
jezzz80
Junior Member
No Avatar

Reg.datum: Nov 2008
Standard

Hej!
Jag har genomgått en bröstreducering av samma typ som du beskriver! Jag blev sååå nöjd, då jag hade 80H i bh-stl. nu har jag en stor C. Mina bröst är rejält lyfta och jättefina och väldigt fasta! gjorde min operation för ca tre månader sedan.
Ärren finns såklart kvar. men det runt bröstvårtan och det som sedan går rakt ner har blivit nästan omärkliga. Jag hade en väldigt skicklig kirurg på karolinska som gjorde ett bra jobb!
Jag vet att om man vill bli av med sina ärr efter olika saker, så finns det en klinik i sthlm som är specialicerade på det. Jag har besökt dem för andra ärr, och fått dem väldigt fina, nästintill osynliga! Jag kan absolut rekomendera dem. Gå in på www.shama.se så kan du kolla mer. Jag vet inte något annat ställe som gör liknande ärr-reducering.
Hoppas det va till nån hjälp!
ps. Kirurgen sydde mina bröst noga med närmare 300 stygn... men ALLT syddes lixom från "insidan" så jag har INGA märken efter stygn alls! har såklart snittens ärr, men inte några från stygnen. Stygnen går bort av sig själv med tiden Ds
jezzz80 är inte uppkopplad  
Svara med citat