Visa ett inlägg
Gammal 2010-04-11, 12:29   #10 (permalink)
anna69
Junior Member
No Avatar

Reg.datum: Apr 2010
Standard brösten

Citat:
Ursprungligen postat av Oregistrerad användare Visa inlägg
tyvär stämmer allt ni säger och jag önskar att jag hade läst det här innan jag valde honom. mina bröst är förstörda och han utförde inte nåågot av allt han hade lovat. jag gråter jämt och mår skit dålig men som sagt har han nonchalant. han vägrar att fixa de och ärligt talat vågar jag inte låta honom operera mig igen.
snälla vet någon vad jag ska göra? kan man anmäla honom för det måste vi. en sådan läkare ska inte finnas ute. jag betalade 40000 och har verkligen inte råd att fixa till brösten hos en annan. vet någon om man kan kräva pengarna tillbaka?
Hej! min dotter gjorde sin op hos kirurgen i augusti o den blev helt åt helvete precis som din säkert han op om henne o det gick åt skogen igen det slutatde me att hon tog ett lån på 85000 och op sig hos jan jernbeck på akademikliniken.jag tycker värkligen synd om er som op sig hos kirurgen en riktig skojare.Hon har anmält han både till Hsna o patientskadenämden.vi tänker inte ge oss han ska ersätta allt lidande o förlorad inkomst. dom plastikkirurgerna min dotter visa sig för undrade både det ena o det andra. jag lider me dig värkligen. Lycka till / Anna
anna69 är inte uppkopplad  
Svara med citat