Citat:
Ursprungligen postat av Oregistrerad användare
När man gör en bröstoperation eller skönhetsoperation över huvud taget så är det (hoppas jag ialla fall) för ens egen skull. Jag ska göra en bröstförstoring om ca en månad. När jag berättade det för min bror tyckte han att det var oerhört onödigt och sa att jag va fin som jag är. Men även att killar inte bryr sig om bröststorleken på tjejer. Jag försökte då förklara för honom att jag inte bryr mig om vad dom tycker är fint och inte. Det som spelar roll är ju vad jag tycker eftersom det är jag som ska leva med dom.
Självklart vill man ju att omgivningen ska tycka att man är fin osv. Men i det stora hela är det jag som ska vara nöjd och ingen annan.
/Elin
|
Min rent personliga åsikt är att killar bryr sig lika lite eller mycket om bröststorlek som tjejer bryr sig om snoppstorlek. Sen är ju bröstens form, fasthet, och placering ochså viktiga faktorer när det kommer till utseendet på bröst.
Själv kan jag villigt erkänna att ett par fylliga, lagom stora och välformade bröst utan tvekan bidrar till en kvinnas attraktivitet. Jag tror att väldigt många killar skriver under på det....
Men som sagt, brösten är en attraktivitetsfaktor bland väldigt många. En person med i övrigt alldagligt utseende och en blek personlighet riskerar efter en bröstförstoring att bara bli "ett par snygga bröst" vilket bara är tragiskt.
Kram på er!//Andreas