Visa ett inlägg
Gammal 2010-09-16, 08:41   #13 (permalink)
Lindabyume
Junior Member

Lindabyumes avatar

Reg.datum: Sep 2010
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stjärnöga Visa inlägg
Jag är nu här. Har bestämt mig och nu börjat spara ihop pengar. Har kommit en liten bit på vägen men iom att ag äntligen har besämt mig så ska det gå rätt snabbt att få ihop dem. Under tiden har jag gott om tid att samla all information och förbereda mig. Har funderat på detta ända sen jag slutade amma mitt andra barn som nu är 6 år.
MIna boobs är verkligen inte som de var innan, är 30 i år. MIna bröst ser ut att sitta på en betydligt äldre kvinna. Jag är ung i övriga kroppen, sinnet och det ser inte ut som att mina bröst passar ihop med min kropp.
De känns fruktansvärt hemska, tomma och utan spänst, Slapp hänget alla pratar om, men vad spelar det för roll när tissarna försvann istället?
Har alltid haft små (är smal och lång) men de var ju iallafall fasta.
Usch Nä!! Detta mår jag mycket dåligt över.

Men nu till min fundering. Hur länge var ni sjukskrivna efter operation? Hur länge FÅr de sjukskriva en? MItt jobb är nämligen väldigt fysiskt (Jobbar som gruvarbetare..) Bär mycket, Lyfter, sitter i skakiga maskiner, en del montoama rörelser mm.. Kan ju bara tänka mig hur snacket kommer gå när jag är borta
Detta är min största oro, för att komma tillbaka till jobbet för tidigt går ju inte och att vara ledig går inte heller om det inte är sommar och då är ju ungarnas semester förstörd.
När var ni som vanligt igen?

Har nu sittit och läst och håller med varför finns det så många moraltanter som ska lägga sig i det är väl ändå upp till var och en hur man vill göra.. Och gör man en op för att man ska må bättre finns ju så mång aolika orsaker till varför man gör det.. så jag tycker var och en sak se ut ifrån sin synvinkel...
ska själv operera mig ska göra en storbukplastik och även op mina bröst.. varför jag ska göra det tänker jag ej sitta och berätta .. för då kommer man väl få göra ett och annat...
men stå på dig och ta den tid du behöver .. jag kommer bli sjukskriven 6-8 veckor för min bukplastik.. jobbar inom vården så jag måste ta det lungt...

kram
Svara med citat