Citat:
Ursprungligen postat av oregistrerad användare
Jag funderar på att fettsuga insidan låren, de två "bullarna" som skaver på jeans och byxor är helt enkelt inte roliga längre. Tränar ganska mycket och är nöjd i övrigt, är kurvig men inte tjock, men skulle säkert kunna gå ner lite i vikt om jag la om kosten. Det jag behöver är rätt motivation och jag tänker att om man fettsuger låren så kankse man får den "kick" som alla talar om!
Bor i Göteborg och undrar: Är det någon som gjort insida lår? Kostnad? Tips? Rekomendationer av kliniker?
Har även hört talas om bodytite och föll genast för reklamen, är det något att fundera på?
Tacksam för svar.
/Fundersam gbgtjej
|
Hej!
Har ingen aning om du är fundersam fortfarande, om du opererats eller inte.
Jag opererades i förra veckan, insida lår och knän. Jag har kämpat i så många år för att försöka få ordning på dem, men helt utan resultat, Gick upp väldigt mycket på kort tid i mina tånår och fick kraftiga bristningar på insida lår. Och ända sen dess har mina lår sett förskräckliga ut..

är idag 27 och inga barn så kände att nu, nu vill jag göra detta för min skull!
Kliniken var Laser & Estetisk i Stockholm. Helt underbara och jag kände mig riktigt bra bemött hela tiden!
Än så länge har jag svårt att säga att det blev bra, för det vet jag juh inte.. bara några dagar sedan och fortfarande blå som ett blåbär
Men det jag kan se är helt sjukt! Helt andra ben, även att jag fortfarande kan se o känna svullnaden. Då min hud var så illa därann så valde jag denna "uppvärmning" som kostar extra. Jag betalade 50 000 kr för min operation och de tog bort hela 2 liter.
Många där ute har säkert massor av frågor och funderingar, o jag svarar gärna. För detta var det bästa jag gjort i mitt liv!
Har även massa kort..
Mvh