Visa ett inlägg
Gammal 2010-10-20, 18:52   #5 (permalink)
sarahoe
Junior Member
No Avatar

Reg.datum: Oct 2010
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Oregistrerad användare Visa inlägg
Hej, Jag är 21 år gammal och har ett bra tag haft funderingar om bröstförminskning.

Då jag var 15 år ville jag att mina bröst skulle sluta växa, jag var den enda i skolan med så stora bröst. Jag lärde mig dock leva med dem, min mamma sa att det var en tonnårs fas, så jag trodde att de skulle sluta växa. Nu är jag en 21 åring, liten i kroppen men med gigantiska bröst! DD kupa är förliten på mig, folk kommer fram och frågar om jag har silikon tuttar, folk som lär känna mig säger att de första de tänkte på var att jag hade så stora bröst. Det är inte roligt.

Mina bröst passar inte in till min kropp, Jag har ofta ont i axlarna eftersom de hänger ganska mycket. Jag kan inte ha vanliga kläder p.ga att det ser vulgärt ut. Har länge velat ha mindre. Jag otrivs verkligen med mina stora bröst.

Så nu till min fråga, det står i beskrivningen till bröstförminskning att de flesta kunderna är medelålders kvinnor, är det någon risk att göra en förminskning då man är så ung som jag är?

I framtiden vill jag ha barn, men jag känner verkligen inte för att vänta så länge för att göra en bröstförminskning, de kommer inte att bli mindre för stora bröst ligger i min släkt.
Guuud vad jag känner igen mig. Vad skönt det känns. I 5 år har jag varit "tjejen med stora bröst" och ingenting annat. Helt sjukt ju, tycker att ryggvärk och röda märken efter bh'n inte är någonting mot det psykiska!
Snart ska jag göra min i alla fall, ska snart fylla 20 och min läkare har sagt att det inte kommer bli några direkta problem. Infektioner i såren är typ den enda risken...
sarahoe är inte uppkopplad  
Svara med citat