Citat:
Ursprungligen postat av Oregistrerad användare
Hej!
Jag gjorde bröstförstoring och näsimplantat för precis 3 veckor sedan på Yanhee hospital i Bangkok. Jag är jättenöjd med resultatet.
Jag har bott i Bangkok länge men valde ändå att gå via en agent och jag valde Destination beauty.
Jag skulle rekommendera att gå genom en agent OM något skulle hända. Det är BRA mycket lättare att få hjälp om man går via en agent, OM man skulle få komplikationer eller annat.
Den agenten jag gick via tar ingenting betalt för sin service. De har egna uppgörelser med de olika sjukhuset de representerar och därför är priset detsamma hos dem som om du går direkt till sjukhuset.
Så här tre veckor efter operationerna mår jag hur bra som helst. Ärren i armhålorna läker bra och all svullnad och alla blåmärken är borta sedan 1 vecka tillbaka.
Skulle varmt rekommendera att göra plastikoperation i Thailand. Servicen och kvalitetet är toppklass.
|
Vad roligt! Har funderat på att göra samma operationer som du på yanhee hospital. Får man fråga vad priset blev? Och är du fortfarande lika nöjd med resutatet?