Ämne: 2-barnsmor
Visa ett inlägg
Gammal 2007-06-17, 08:27   #10 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard

[QUOTE=Oregistrerad användare;39]Hej .
Jag är 18 år och har funderat ett bra tag på att göra en bröstförstoring.
Är inte nöjd med mitt utseende och har små bröst.
Jag vet att en bröstförstoring skulle förbättra mitt självförtroende en anning.
Men när man är så ung,ska man då göra en förstoring? Med tanke på att man har långt kvar i livet att leva och man är förmodligen med om mycket ,på arbetsväg osv ..
sen om man gör en bröstförstoring,kan man då betala en summa först ,sedan ta resten på en avbetalning?

jag funderar på att göra en bröst förstorning och bröst lyft.. ända sen jag fick bröst så har dom alltid hängt.. har haft väldigt stora bröst. vägde 50 kg var 162 lång och hade dd kupa.. fick barn å ammade och nu är det bara 2 påsar.. visst dom hänger lika mycke som innan. mina bröst hänger så mycket som 17 cm om du mäter under bröstet.. :S min kille säger att dom är jätte fina men jag vet att han bara säger så för att göra mig glad.. men jag mår sååå dåligt över dom. kan inte ens se mig i spegeln utan bh utan att jag mår dåligt.. och sen så har jag inte heller råd att göra dom här ingreppen men jag har hört att man kan få hjälp av vårdcentraler om man mår dåligt över dom. däremot så kan man ju inte bara gå dit å säga att jag vill ha en bröst förstorning gratis tex utan du måste ju ha bra skäl.. hmm men tänk om man får mer barn? blir dom likadana igen? skulle oxå vilja om man fick göra på avbetalning om man inte kan få hjälp..

mvh anonym

Svara med citat