|
|||||||
| Allmänt om håravfall Forum för diskussion av orsaker och allmänna frågor om håravfall… |
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Gäst
|
hejsan, det är så att jag är lite orolig över mitt hår på huvudet. det är så att för några veckor sedan så rakade jag av mitt hår med rakhyveln och har fått håret tillbaka men problemet är att vissa hårstrån har inte växt tillbaka förutom att man ser topparna av de på ytan . Det har gått tre veckor och de har fortfarande inte växt
, det är lite här och där,ingen kall fläck utan lite överallt men i närheten av pannan. hoppas du förstår min fråga. tacksam för svar. är orolig som attan. Vad kan det bero på? sjuksköterskan sa det kunde ha med teperaturen att göra och att de skulle växa senare så småningom
|
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Hej!! | Oregistrerad användare | Ansiktslyftning | 3 | 2011-10-06 19:14 |
| hej | nina-20 | Bröstförstoring | 8 | 2010-09-14 12:21 |
| Hej ja har planer för fettsugning för magen | wictor | Fettsugning | 1 | 2007-05-11 11:35 |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:24.

, det är lite här och där,ingen kall fläck utan lite överallt men i närheten av pannan. hoppas du förstår min fråga. tacksam för svar. är orolig som attan. Vad kan det bero på? sjuksköterskan sa det kunde ha med teperaturen att göra och att de skulle växa senare så småningom

Linjär visning