Gå tillbaka   Forum om plastikkirurgi & kosmetiska behandlingar > AVDELNINGAR > Håravfall > Allmänt om håravfall

Allmänt om håravfall Forum för diskussion av orsaker och allmänna frågor om håravfall…

Svara

LinkBack Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
Gammal 2011-11-17, 13:14   #1 (permalink)
Junior Member
No Avatar

Reg.datum: Nov 2011
Standard orolig

hejsan, det är så att jag tappar små hårstårn helatiden dvs de korta hårstårna. jag tapapr inte de långa utan bara korta. och det har jag gjort i 1 år nu så jag vet inte va jag ska göra, blir galen. Jag köpte priorin förra veckan så jag får se om det stärker hårsäckarna. Jag tog ett blodprov för ett halvt år sedan och det va inget problem med nåt. allt va under kontroll. det är så här att jag har ett problem. till och det är attt mitt hårbotten klias helatiden och de började för 2 månader sen. och jag har föröskt med fungoral men verkar inte hjälpa så slutade med det. Sedan duschar jag men mjällschampo från apoteket men det hjälper inte fortfarande. Jag duschar håret vart tredje dag. Problemet är kanske att det inte är mjäll jag har utan annant. Jag köpte gel för torr hårboten som jag smörjer in men utan framgång. SÅ jag undrar om de har nån koppling till varandra? om det har med mjäll schampot att göra elelr annat? tacksam för svar

he23 är inte uppkopplad  
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta
You may post new threads
You may post replies