Gammal 2011-03-18, 02:23   #1 (permalink)
Junior Member
No Avatar

Reg.datum: Mar 2011
Standard Extreme Makeover

I och med att dom lämnade serien p.g.a. "den omoraliska anda" det var att ge folk ett gott självförtroende fortsätter jag med en egen "serie" här.

Saken är den att jag vill göra en ganska extreme makeover. Har funderat mycket över det här och bestämt mig. Då känner jag samtidigt att om det ska göras så ska det göras hela vägen.

Om någon skulle fråga vilka tre män jag tycker har bäst utseende eller mest skulle vilja likna skulle jag svara: Charlie Sheen, George Cloney och Brad Pitt. Inte bara dom, utan de män som har det klassiska utseendet, ni vet kind- och hakben samt haka, näsan. Alltså ett kantigt och tilltalande ansikte.

Planen är att få till en naturlig sexighet eller vad man ska kalla det, det som just de där tre männen har. Jag är väl medveten om att det kan sluta med att jag opererat varenda del på kroppen, men jag är inte sådan.

Saken är den att jag ser "okey" ut men känner att min självkänsla ändå är på botten. Ni som är experter här, både män och kvinnor. Vilka drag är det som ger en man det där klassiska utseendet?

Och vart ska jag börja? Kindben? Käkben? Näsa? Allt samtidigt? Något mer för att få den "snälla macho-looken"?

Då vet jag i alla fall vart jag ska börja så jag är MYCKET tacksam för era svar!

mani är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2011-03-18, 02:30   #2 (permalink)
Junior Member
No Avatar

Reg.datum: Mar 2011
Standard

Och vad skulle detta rimligen kunna kosta. Tänker att man borde få någon form av paketpris.
Men kindben, käkben, haka och näsa hos en duktig plastikkirurg, mellan tummen och pekfingret vad skulle ni säga?

Tacksam för alla svar
mani är inte uppkopplad  
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta
You may post new threads
You may post replies