|
|||||||
| Ansiktskirurgi - övrigt Övriga kirurgiska ansiktsingrepp. |
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Gäst
|
Hur mycket kan det tros kosta att strama åt under hakan? Så att man får en såntdär v- formning/avsmalning i ansiktet?
Om man genomgår ett sådant ingrepp, håller det i sig då? Eller kan det sabbas, så att man bli rund till formen igen om man inte följer en väldigt strikt diet? |
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Gäst
|
mitt svar på de , jag e ingen doktor eller något sådant , men de va e jävla dum fråga , om de håller i sejj , om man inte har en strikt diet , säger bara , skit i o slösa massa pengar på detta , TRÄNA bort allt , e du fet TRÄNA ända lösningen , SKIT I PLASTIKoperationer!.
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Gäst
|
Om du menar att du vill fettsuga hakan så blir ju resultatet att man har tagit bort fettvävnaden där, och om du blir lite mullig så ska, vad jag förstår, fettet inte lägga sig där. Eftersom det inte finns kvar fettvävnad att lagra fettet i.
Någon annan uppstramning känner jag inte till. Priset varierar, sök på fettsugning haka.. Sen om du verkligen vill hotta upp hakan kan du ju fylla i lite Restylane Sub-Q i den , eller lägga i ett hakimplantat (fast det är ganska vanligt att implantat lägger sig snett).Men med en haka som sträcker längre ut blir ju intrycket att hullet under inte lika illa.. Jag är FÖR kosmetisk problemlösning! |
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:41.

, eller lägga i ett hakimplantat (fast det är ganska vanligt att implantat lägger sig snett).
Linjär visning