Gammal 2011-07-03, 20:12   #1 (permalink)
Leontin
Gäst
No Avatar

Unhappy Ansiktslyftstankar

Det måste väl finnas någon mer än jag som har behov av att ventilera sina upplevelser av face-lift. Jag tog mitt beslut helt ensam, höll det hemligt och nu mår jag mycket psykiskt dåligt av hela situationen. Det är min sjätte dag. Någon som kan ingjuta en aning hopp eller som bara vill diskutera lite.

Svara med citat
Gammal 2011-09-14, 19:11   #2 (permalink)
Junior Member
No Avatar

Reg.datum: Sep 2011
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Leontin Visa inlägg
Det måste väl finnas någon mer än jag som har behov av att ventilera sina upplevelser av face-lift. Jag tog mitt beslut helt ensam, höll det hemligt och nu mår jag mycket psykiskt dåligt av hela situationen. Det är min sjätte dag. Någon som kan ingjuta en aning hopp eller som bara vill diskutera lite.
Hallå!
Va tråkigt att ingen svarat dig !
Så du har alltå gjort ett ansiktslyft? Mår du dåligt för att du känner dig ensam, är svullen efter ingreppet och kanske inte riktigt känner igen dig sjävl i spegeln än, eller har du kanske ångrat dig vännen?

Jag ventilerar gärna med dig. Jag har ännu inte gjort mitt face-lift men är på G att göra både det och en ögonlocksplastik samtidigt. Ska även göra en bröstförstoring. Helst skulle jag vilja göra alla 3 samtidit med det kostar ju som sagt var så det beror på vad banken ger mig för deal....

Har du ingen du kunnat prata med där hemma och få lite stöd och pepp?
Det är så många som gör det i hemlighet så det i sig är inget konstigt...man kanske inte inte vill skylta med allt man gör...och som vi alla vet så är det så många som höjjer på ögonbrynen och kacklar en massa smörja...men som i grund och botten beror på ren avundsjuka och att dom själva innerst inne skulle vilja åtgärda nåt men inte vågar...

Hoppas att du mår smått bättre idag i alla fall...
Vill du inte skriva här så alla ser får du gärna skriva ett pm till mig..
Va rädd om dig...hej hej...
Jasmineris73 är inte uppkopplad  
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta
You may post new threads
You may post replies