Gammal 2011-09-14, 15:42   #1 (permalink)
Junior Member
No Avatar

Reg.datum: Sep 2011
Exclamation Ansiktslyft+ögonlocksplastik

Hej...
Jag skulle vilja göra ett ansiktslyft och en ögonlocksplastik men även göra en bröstförstoring. Är det någon här som vill berätta hur det var att göra en ansiktslyftning och vem den gjordes hos?

Finns ju så många att välja på så man blir ju alldeles snurrig!!
Jag har själv funderat på Jan B Wieslander för han verkar duktig på
alla 3 op jag vill göra. Nu kanske det inte blir alla 3 samtidigt.

Men ja är urless på att höra att jag ser såååå trött ut fast jag är pigg som en mört...gått ner mycket i vikt och kinderna hänger som hamsterpåsar...suck och nedre ögonlocken kan ja typ åka till Ikea och handla i hahaahah.

Skulle bli jätte glad om någons fixat sina ögonlock och lyft hamsterkinder ville skriva och berätta för mig.

Tackar på förhand...//Hamstern...hahahah

Jasmineris73 är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2012-03-18, 11:24   #2 (permalink)
Junior Member
No Avatar

Reg.datum: Mar 2012
Standard Välj noga plastikkirurg..

Hej,
jag har gjort ansikts- och halslyft och ögonlocksperation nästan ett år sedan.
Här några tips.
Det viktigaste är att kontrollera klinik och plastikkirurgens referenser.
Be, om det går, att läsa OPERATIONSAVTAL förre du har betalt avgift (senare du ska underteckna avtalet).
Jag fick läsa och underteckna avtalet först 15 min förre operationen. Känner mig lurad eftersom jag var så nervös att jag aldrig hann läsa den ordentligt. I avtalet står mycket viktiga villkor som oftast i slutändan visar att du nästan till 100% tar på dig alla konsekvenser för ingreppet.
Kolla även om kliniken ställer up med oberuende konsultation efter operationen, dvs att om du ber då få du träffa annan kirurg för att ställa frågor eller för undersökning.
Tyvärr, jag har ingen bra erfarenhet och nu med varje dag blir jag mer och mer panikslagen. Ansikte och halsen svulen, stramar väldigt mycket, gör jämt ont... Känner mig utlämnat till den enda läkare som opererat mig och som säger att allt som det ska, att läkning tar tid..
Det ser ut att det är mycket svårt att få ett oberuende konsultation hos annat kirurg.
Det ser ut att jag blir tvungen att söka hjälp hos vårdcentralen.. känns väldigt fel.
Jag på ingen viss vill avråda att göra ansiktslift, men tänk på att det är komplicerat smärtsam operation, och lita inte helt och hållet på allt du blir lovad, minst, till att du blir helt återställd/smärtfri efter 3 till 6 månader.
Efter operatonen du få höra annat.. t.ex att det tar mycket långre tid...
Alla vi som läser skulle uppskatta om fler skriver på Forum om egna erfarenheter efter ansiktslyft..
Lycka till!
Leena är inte uppkopplad  
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta
You may post new threads
You may post replies