|
|||||||
| Bröst - övrigt Övriga trådar inom ömnet bröst. |
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Gäst
|
har länge funderat på att operera till mina bröst,det sägs ju att alla har olika storlekar på sina bröst men att det inte märks så mycket,men jag har 2 olika på mina det vänstra bröstet är det D kupa på och det andra är det B kupa på?mina axlar är helt i olika höjd pga detta och jag har ganska ofta ont i nacken och axeln?är det något som landstinget bekostar eller måste man stå för det själv,har hört att väntetiden är lång om landstinget går in,men inte ska man väl behöva vänta i flera år om jag har så här stor skillnad?för det sliter jupå rygg och axlar varje dag och vem ska man kontakta angående detta?tacksam för svar
|
|
|
|
#4 (permalink) | |
|
Gäst
|
Citat:
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Gäst
|
Jag fyller sjutton om någon månad och jag har också olika storlekar på mina bröst. Över 50% skillnad. Detta är något som inte kommer rätta till sig, eftersom mina bröst har växt klart, har pratat med läkare om detta. Jag har blivid lovad en operation bekostad av landstinget. Jag var på konsulation i höstas, men ska för säkerhetsskull göra en till. Operationen komer utföras senare i vår skulle jag tro. Jag är sååå glad att jag snart äntligen kan vara stolt och tycka om min kropp!
Detta har hänt: Vår 08: Var hos läkaren på mitt lokala lasarett om detta. Fick en väntetid på 1.5år för att komma på konsulation. Tyckte att detta skulle ta allt för lång tid och ringde och frågade om något annat. Höst 08: Vart skickad vidare till en plastikmottagning i Stockholm. Var på konsulation. Vår: förhoppningsvis operation |
|
|
|
#6 (permalink) | |
|
Gäst
|
Citat:
Vart skall du operera dig? |
|
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:21.

Linjär visning