|
|||||||
| Bröst - övrigt Övriga trådar inom ömnet bröst. |
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Gäst
|
Hejsan! Nu e det så att jag är väldigt ung, under 20 och har väldigt stora hängiga bröst, och med tanke på min ålder så mår jag väldigt dåligt över detta. Dom är ju inte onaturligt stora men en stor DD kupa eller E. Jag är relativt smal.
Frågan är då, hur ska jag gå till väga? Är det implantat + bröstlyft som behövs då? Någon som varit i liknande situation och gjort en operation? |
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Gäst
|
Hej, jag har samma problem själv och jag sökte hjälp på en vårdcentral som skickade en remiss till sahlgrenska för bröstförminskning. Jag betalar endast för mina ´besök hos läkaren men ingenting för själva operationen.
Under operationen för minskar fom, lyfter, flyttar upp bröstvårtan och reducerar vårtgården=) Det är jätte lätt att få tid och uppfyller du kraven med BMI och bröstvolym så får du din operation=) lycka till! |
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Funderingar ang bröstförstoring | Ny på sidan | Bröstförstoring | 7 | 2012-01-13 13:56 |
| Nervpåverkan efter bröstoperation | Oregistrerad användare | Bröstförstoring | 1 | 2008-12-26 13:16 |
| Träna efter bröstoperation | Oregistrerad användare | Bröstförstoring | 1 | 2008-08-11 18:38 |
| Bästa tipsen för bröstoperation | Lovisa99 | Bröstförstoring | 1 | 2008-01-29 11:10 |
| bröstoperation | Oregistrerad användare | Bröstförstoring | 1 | 2007-08-17 10:40 |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:56.

Linjär visning