|
|||||||
| Bröstförminskning Förminskning av kvinnobröst. |
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Gäst
|
Hej jag har hört att man ska kunna få gratis bröstförminskning, stämmer detta? Och hur gammal måste man vara, och framför allt hur tar man kontakt med de personer som kommer genomföra detta? Jag är endast 17år och har haft detta problem i ca två år, men nu börjar det gå över gränsen jag har idag 70H och det är jag inte alls nöjd med, svårt och framför allt DYRT att köpa BH, en vettig Bh kostar mig 1000kr dvs hela mitt studiebidrag. Dessutom kan jag inte idrotta eller så för jag skäms rent ut sagt känner mig väldigt obekväm med denna storlek.
Hellst skulle ja vilja ha C-kupa, skulle det fungera att förminska så? Och hur skulle ärren se ut? Tacksam för svar. |
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Gäst
|
Min mamma har också samma problem.
Hon tog kontakt med de lokala sjukhuset och bokar en tid med någon som är duktig på området om bröst. De kommer att utvädera där efter om du är lämplig för att få en förminskning bekostad. Men vad du beskriver så tror jag inte det ska vara något problem Min mamma har mindre än dig och hon fick opration påkostad ![]() Känner du att det drar mycket pga att det är så stora? För du kan få problem med ryggen i framtiden så jag tycker verkligen att du ska ta kontakt innan det händer nått ![]() Lycka till! |
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Gratis operation? | NathalieT | Bröstförstoring | 26 | 2012-04-28 01:30 |
| gratis konsultation? | lindamy | Näsplastik | 1 | 2010-05-23 10:35 |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:01.

Min mamma har mindre än dig och hon fick opration påkostad
Linjär visning