|
|||||||
| Bröstförminskning Förminskning av kvinnobröst. |
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Gäst
|
Hej,
jag är 25 år och har länge funderat på att operera brösten. Jag är 175 cm lång, väger idag 62 kg och har 70E i BH-storlek. Vet inte om detta anses vara jätte stort, men jag lider väldigt av mina bröst, både psykiskt och fysiskt. Har ont i nacke, kutar med rygg, och de är i vägen för mig väligt ofta. Det är också hopplöst att hitta en bra BH och kläder som sitter bra. Brösten har även blivit hängigare de senaste åren. Psykist mår jag dåligt, eftersom jag tycker de är så väldigt fula. Jag tycker inte om att visa brösten, och jag vill inte gå i bikini bland folk. Allt detta kanske ni andra storbystade kvinnor känner igen er i ![]() Jag har några frågor till er som har erfarenhet av bröstförminskning, som jag hoppas någon vill svara på ![]() 1. Hur är det med ammning efter en operation, blir det svårt eller omöjligt? Bör man vänta med en operation tills man har fött barn? (Barn är dock långt ifrån aktuellt för mig just nu) 2. Är landstingets kirurger "lika bra" som privata klinikers? Kan man få en operation gratis på en privat klinik, eller måste den ske hos landstinget? Har hört talas om kvinnor som fått operationen gratis på privat klinik, men vet inte så mycket om detta. 3. En annan oro jag har är att jag ska bli missnöjd med brösten efter operationen. Hur ska man kunna veta att kirurgen gör ett bra jobb? Hoppas någon har tid att besvara mina frågor/funderingar. Anna |
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:08.

Linjär visning