|
|||||||
| Bröstförminskning Förminskning av kvinnobröst. |
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#32 (permalink) | |
|
Member
Reg.datum: Jan 2009
|
Citat:
![]() För mig har det gått super faktiskt,fast han kunde allt ha tagit bort lite mer från brösten så det kanske blir en omop inom en kort tid vilket han helt går med på. Annard har läkningen gått toppen och vårtorna ser bra ut. Väntar ju då såklart fortfarande på resultat.
|
|
|
|
#33 (permalink) |
|
Gäst
|
Hej!Jag har läst era inlägg och jag är väldigt undrande över hur detta ska gå. Jag är ganska kort själv, 159 och väger runt 50 kg. Har ju inte G-kupa men E och det är i alla fall jobbigt. Jag är ju som sagt ganska liten så min 70 E kupa är ju mindre än någon som har 80 E tex. Vet ni hur de bedömer det? Jag bor i Skåne för tillfället och de har avtal med Akademikliniken. Jag ska på konsultation om ett tag så vi får se vad de säger. Det står på deras hemsida att man måste ta bort minst 40% av brösten, och det låter ganska mycket. Jag vill ju kanske ha en Ckupa. Hur är det i Västra Götaland? Vilken klinik opererades du på när du fick betalt?
Hälsningar Emma |
|
|
|
#34 (permalink) |
|
Gäst
|
Hej!!! nejlike.
Jag har träffat Dr Anders Nilsson På Polarn kliniken och det känns helt Ok!!!!!! lugn var han och det behövdes jag och det kändes direck att det var rätt läkare, han ska ta bort 1,2 kilo på varje bröst kan du fatta !!!!! och själv är jag ganska kort. hag har stolek.85.G och det känns helt undervar att tänka att snart slipper man har ont. |
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:42.

Linjär visning