Gammal 2009-03-30, 12:46   #31 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard

Åh jag blir helt galen när jag läser denna tråden, ni måste ju uppdatera hur det gått för er!! Jag själv var på bedömning hos läkare och fick NEJ.
Så nu ska jag kämpa vidare för att få ett ja..

Men som jag sa, berätta hur det gått!!

Mvh

Svara med citat
Gammal 2009-03-30, 18:45   #32 (permalink)
Member
No Avatar

Reg.datum: Jan 2009
Citat:
Ursprungligen postat av Oregistrerad användare Visa inlägg
Åh jag blir helt galen när jag läser denna tråden, ni måste ju uppdatera hur det gått för er!! Jag själv var på bedömning hos läkare och fick NEJ.
Så nu ska jag kämpa vidare för att få ett ja..

Men som jag sa, berätta hur det gått!!

Mvh
Hej *****
För mig har det gått super faktiskt,fast han kunde allt ha tagit bort lite mer från brösten så det kanske blir en omop inom en kort tid vilket han helt går med på. Annard har läkningen gått toppen och vårtorna ser bra ut. Väntar ju då såklart fortfarande på resultat.
Gammal 2009-05-29, 11:10   #33 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard undrande

Hej!Jag har läst era inlägg och jag är väldigt undrande över hur detta ska gå. Jag är ganska kort själv, 159 och väger runt 50 kg. Har ju inte G-kupa men E och det är i alla fall jobbigt. Jag är ju som sagt ganska liten så min 70 E kupa är ju mindre än någon som har 80 E tex. Vet ni hur de bedömer det? Jag bor i Skåne för tillfället och de har avtal med Akademikliniken. Jag ska på konsultation om ett tag så vi får se vad de säger. Det står på deras hemsida att man måste ta bort minst 40% av brösten, och det låter ganska mycket. Jag vill ju kanske ha en Ckupa. Hur är det i Västra Götaland? Vilken klinik opererades du på när du fick betalt?
Hälsningar Emma

Svara med citat
Gammal 2009-10-14, 16:22   #34 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Smile snart opererad

Hej!!! nejlike.
Jag har träffat Dr Anders Nilsson På Polarn kliniken och det känns helt Ok!!!!!! lugn var han och det behövdes jag och det kändes direck att det var rätt läkare, han ska ta bort 1,2 kilo på varje bröst kan du fatta !!!!! och själv är jag ganska kort. hag har stolek.85.G och det känns helt undervar att tänka att snart slipper man har ont.

Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta
You may post new threads
You may post replies