Gammal 2009-01-12, 22:45   #1 (permalink)
Member
No Avatar

Reg.datum: Jan 2009
Smile Nu Fasiken Startar Vi

Tjenare brudar, jag är en tjej som snart sk agöra en bröstförminskning, då min G-kupa snart tar kål på mig. 155cm lång och ett BMI på 20,5. Fattar ni då hur tung det är och hur knasigt det ser ut. Har kollat mycket på det gamla forumet plastikkirurgiforum.se Tyvär kan man inte registrera sig där längre så nu ska jag få upp glöden om detta ämne även här. Kom igen, det skrivs så mycket på bröstförstorningar. varför inte här? Nu startar vi en massor av trådar och har kul tillsammans. Lovar att hålla er uppdaterade om min förminskning som ska ske inom loppet av 3månader (senast april)
Har någon gått igenom en op? skrskriv och starta mer trådar. Kommer vara sjukt aktiv både nu innan och efter op:n.

KRAAM Vickss

vickaaan är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2009-01-14, 12:00   #2 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Thumbs up Bröstförminskning & vårtgårdsförminskning

Jaa! Låter som en jättebra idé. Håller själv på att planera inför en bröstförminskning (i första hand) men måste nog även göra en vårtgårdsförminskning eftersom de tänjts ut tillsammans med huden när brösten aldrig slutade växa!

Delar gärna erfarenhet med er andra!

Kram!/Kattiz

Svara med citat
Gammal 2009-01-14, 18:00   #3 (permalink)
Member
No Avatar

härliigt, lite segt verkar de va med att komma igång mn de fungerar nog snart. Jag kan det mesta då jag gör min inom ett par veckor. Fråga på bara. Haha, sk avara ärligt. Är så jädrans nervöös. Igår vad värst. Kollade in hur opsalar såg ut och fick en stor skräck inom mig. Hoppas på det bästa.
Gammal 2009-02-06, 15:22   #4 (permalink)
Member
No Avatar

Reg.datum: Feb 2009
Thumbs up Någon att dela tankar med..

jag ska snart genomgå ett bröstlyft. även om du ska göra en förminskning, vore det roligt att följas åt i denna resa! jag vill gärna grubbla o skratta ihop med fler som ska genom gå en Op. Varför inte följas åt alla som vill

Kramiz // Z
Zara är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2009-02-06, 15:29   #5 (permalink)
Member
No Avatar

Smile ohjaa

kul att någon skriver, absolut tycker ja de skulle vara roligt att prata och se hur de är före och efter. När ska du göra ditt lyft? för mig är det bara 3veckor kvar tills operation. 2/3 ska jag in på bordet
Gammal 2009-02-08, 09:26   #6 (permalink)
Member
No Avatar

Red face :)

3 veckor är inte lång tid! vad roligt för dig. Jag ska träffa min läkare den 16/2 och bestämma Op tid. Är så osäker om ett lyft ger ett gott resultat el om han anser att jag behöver lägga i för att få det bra. Är väldigt osäker på inlägg men får se vad han kan komma fram till när han sett mina katastrofer haha..
Är du orolig över ngt med din Op el ser du bara glatt fram emot den? Jag hörs gärna under tiden vi väntar o förstås efteråt!

Kramiz / Z
Zara är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2009-02-08, 14:37   #7 (permalink)
Member
No Avatar

Thumbs up

nej 3veckor är inte alls långt.
Jaha den 16/2 hoppas verkligen det blir av innan sommaren då
Vart ska du op dig föresten?
Nej alltså jag är bara glad och vill bli av med tuttarna, inte helt men hälften iaf. Ja alltså om jag inet blir näjd med min förminskning+lyft så kommer jag att lägga in litelite implantat senare i livet tror jag. Man får nog finast resultat med det iaf.
Kram /V
Gammal 2009-02-08, 15:02   #8 (permalink)
Member
No Avatar

Wink :)

Ja hoppas verkligen att det blir av innan sommaren. Vill ju göra det nu på en gång Men den som väntar på något gott .....
Jag ska göra min Op på Sophia hemmet. Har du hört något om dom?
Vad kommer din slut nota stanna på tror du?

Kramiz / Z
Zara är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2009-02-08, 15:15   #9 (permalink)
Member
No Avatar

Post hmmm..

ja men precis man vill bara få det gjort.
Nej jag har aldrig hört talas om dom, vet ju vad det ör men aldrig hört varken gott eller ont om dom. Hoppas de är ett trevligt ställe. Jag ville bli opad av en kille för jag har fått för mig att dom är bättre så vi får ju se hur det blir. Ja fick en kille iaf, hehe
Jag fick min op betalad av landstinget,fick inte alls gå den långa vägen som alla andra pratar om. Jag gick till plastikkirurggruppen ocb berättade om mina besvär och fick direkt en op tid 6veckor efter. Och nu är det imorgon exakt tre veckor kvar. Det enda jag betalar för är bhn efter som kostar mellan 300-600kr, haha lite skillnad mot 40.000. Vad slutar ditt kalas på?
Gammal 2009-02-09, 17:45   #10 (permalink)
Member
No Avatar

Red face Vad skönt för dig !!

Måste kännas jätte bra att få din Op betald och att du fick tid så snabbt!!
Blir glad för din skull Vet inte förrän på Mån, vad min Op kommer kosta.
Men kan tänka mig någonstans mellan 35-45.000 . Men med implantat blir det ju mer, men inte så mkt mer faktiskt. Men jag betalar vad det kostar bara jag slipper detta. Har velat göra denna Op sedan jag fick mitt andra barn. Det är 5 år sedan, så nu är det dax Har varit på Sophia på ett besök tidigare, där var väldigt fint. Trevliga sköterskor o allt kändes som hemma nästan. Har en kompis som gjort en magsäcks Op där, hon är toppen nöjd med resultat, bemötandet och omhänder tagandet. Nu längtar jag mer än någonsin.
Men bara en vecka kvar, sen får jag veta NÄR !!

Kramiz / Z
Zara är inte uppkopplad  
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta
You may post new threads
You may post replies