Gå tillbaka   Forum om plastikkirurgi & kosmetiska behandlingar > AVDELNINGAR > Plastikkirurgi > BRÖSTKIRURGI > Bröstförminskning

Bröstförminskning Förminskning av kvinnobröst.

Svara

LinkBack Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
Gammal 2009-02-16, 11:46   #1 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av vickaaan Visa inlägg
Tjenare brudar, jag är en tjej som snart sk agöra en bröstförminskning, då min G-kupa snart tar kål på mig. 155cm lång och ett BMI på 20,5. Fattar ni då hur tung det är och hur knasigt det ser ut. Har kollat mycket på det gamla forumet plastikkirurgiforum.se Tyvär kan man inte registrera sig där längre så nu ska jag få upp glöden om detta ämne även här. Kom igen, det skrivs så mycket på bröstförstorningar. varför inte här? Nu startar vi en massor av trådar och har kul tillsammans. Lovar att hålla er uppdaterade om min förminskning som ska ske inom loppet av 3månader (senast april)
Har någon gått igenom en op? skrskriv och starta mer trådar. Kommer vara sjukt aktiv både nu innan och efter op:n.

KRAAM Vickss
Hej har gjort en bröstförminskning för 6 dagar sen.Det var det bästa jag gjort!!!!Känner mig lite trött o yr men inte så ont men framförallt lättare.Från F-kupa till C-kupa helt underbart!!!!!!!!

Svara med citat
Gammal 2009-02-16, 20:22   #2 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard

Var opererade du dig?

Svara med citat
Gammal 2012-05-03, 01:11   #3 (permalink)
Junior Member
No Avatar

Reg.datum: May 2012
Standard Hej

Citat:
Ursprungligen postat av Oregistrerad användare Visa inlägg
Hej har gjort en bröstförminskning för 6 dagar sen.Det var det bästa jag gjort!!!!Känner mig lite trött o yr men inte så ont men framförallt lättare.Från F-kupa till C-kupa helt underbart!!!!!!!!
Hej. Äntligen har jag hittat några att dela min erfarenhet med. Jag hade G kupa som knappt räckte. Men det var svårt att hitta behåer. Mådde alltid dåligt när jag skulle gå och shoppa kläder. Min självkänsla var otroligt låg. Som sagt man var alltid trött och out of energi. Hade ständig ångest. I sverige var det svårt att få op betald genom landstinget och jag var så desperat det ledde till att jag gjorde operationen utomlands. Men grejen är den att de flesta verkar vara nöjda med bröstreduktionsop men jag känner mig inte helt nöjd. Jag lider mest av känselbortfall i vårterna och mår väldigt dåligt av det!! Så jag behöver påminna mig om fördelarna med den operationen. Vet inte hur jag ska tackla alla dessa känslor.
Känns som att jag gjorde op mest för andras skull. Usch jag vet inte.....
Någon snäll själ som orkar svara.

Tack
Varför? är inte uppkopplad  
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta
You may post new threads
You may post replies