Gammal 2009-02-17, 13:47   #1 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Question Tammy Fiabema?

Hej!

Jag skulle vilja höra vad ni har för erfarenheter av Tammy Fiabema på plasikkrurgene i Oslo, och allra helst om någon har erfarenhet av att ha gjort en bröstreduktion hos honom.

/En som längtar efter små bröst

Svara med citat
Gammal 2009-02-20, 07:55   #2 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Oregistrerad användare Visa inlägg
Hej!

Jag skulle vilja höra vad ni har för erfarenheter av Tammy Fiabema på plasikkrurgene i Oslo, och allra helst om någon har erfarenhet av att ha gjort en bröstreduktion hos honom.

/En som längtar efter små bröst
Allt av intresse, snälla skriv och berätta!

Svara med citat
Gammal 2009-05-21, 00:12   #3 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Smile

Kjære deg.

Jeg vet ikke om du har operert deg nå, om du har det- så håper jeg du ikke har valgt Tammy Fiabema!
Han har operert meg, men resultatet ble overhodet ikke bra. Han har korrigert 3 ganger, men det er fremdeles ikke bra. Nå nekter han å gjøre mer og ser på meg som en plage, til tross for at det er han som har gjort dårlig arbeid. Jeg har helt siden første klage (over den første operasjon) følt at jeg har vært til bry og masete for ham. En gang han skulle korrigere, sa han først at han skulle fettsuge- ikke operere. Dette var jeg uenig i, men han ba meg om å vente til det ble min tur. Jeg spurte hva han hadde bestemt seg for å gjøre- da svarte han at han skulle operere..... hallo! han hadde tenkt å legge meg på operasjonsbenken uten å informere meg om at han skulle operere istedet for å fettsuge!

Det er snart to år siden første operasjon, og den siste korrigeringen var i februar -09, det har vært et to års langt mareritt.... og det ser ut til å fortsette i og med at jeg ikke får rettet opp feilen. Jeg var hos ham på kontroll i går, da nektet han meg innsyn i journalen min. Jeg maste, for den jeg jo krav på å få se. Da sa han at han ble mektig irritert på meg, og at jeg kastet bort tiden hans..... Jeg fikk etterhvert se journalen min om jeg lovte å ikke lese, men bare titte (haha.... for en gjøk assa), da viste det seg at det manglet to operasjonsbeskrivelser samt notat fra mine kontroller...... Han er direkte usympatisk og fraskriver seg sitt ansvar. Jeg skal nå rapportere ham til de foreninger han har medlemskap.

Lykke til med valg av kirurg, jeg håper du blir fornøyd

Svara med citat
Gammal 2009-06-05, 15:57   #4 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard tammy

Citat:
Kjære deg.

Jeg vet ikke om du har operert deg nå, om du har det- så håper jeg du ikke har valgt Tammy Fiabema!
Han har operert meg, men resultatet ble overhodet ikke bra. Han har korrigert 3 ganger, men det er fremdeles ikke bra. Nå nekter han å gjøre mer og ser på meg som en plage, til tross for at det er han som har gjort dårlig arbeid. Jeg har helt siden første klage (over den første operasjon) følt at jeg har vært til bry og masete for ham. En gang han skulle korrigere, sa han først at han skulle fettsuge- ikke operere. Dette var jeg uenig i, men han ba meg om å vente til det ble min tur. Jeg spurte hva han hadde bestemt seg for å gjøre- da svarte han at han skulle operere..... hallo! han hadde tenkt å legge meg på operasjonsbenken uten å informere meg om at han skulle operere istedet for å fettsuge!

Det er snart to år siden første operasjon, og den siste korrigeringen var i februar -09, det har vært et to års langt mareritt.... og det ser ut til å fortsette i og med at jeg ikke får rettet opp feilen. Jeg var hos ham på kontroll i går, da nektet han meg innsyn i journalen min. Jeg maste, for den jeg jo krav på å få se. Da sa han at han ble mektig irritert på meg, og at jeg kastet bort tiden hans..... Jeg fikk etterhvert se journalen min om jeg lovte å ikke lese, men bare titte (haha.... for en gjøk assa), da viste det seg at det manglet to operasjonsbeskrivelser samt notat fra mine kontroller...... Han er direkte usympatisk og fraskriver seg sitt ansvar. Jeg skal nå rapportere ham til de foreninger han har medlemskap.

Lykke til med valg av kirurg, jeg håper du blir fornøyd
Hold jer fra Tammy Fiabema,han har ødelagt mine bryster totalt.Jeg er opereret i DK og han fraskriver sig sit ansvar

Svara med citat
Gammal 2011-06-01, 18:49   #5 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard

Tammy har gjort en dårligt jobb med meg også. oppfølging etter operasjonen har ikke vart bra. selv om jeg har gjentatte ganger sagt at det ikke ser riktig ut fikk jeg ikke snakke med ham på telefonen eller møte ham før uker senere. Klinikken har ikke tatt mine bekymringer på alvor, og jeg har fått det bekreftet av en annen klinikk att jeg har blitt opererad med dårligt resultat hos Tammy. Han har lave priser, men betale mer til en større Klinikk da de vil hjelpe deg hvis du får komplikasjoner. det har jeg ikke fått hos plastikkirurgene i oslo, bare et helvete

Svara med citat
Gammal 2011-11-23, 19:56   #6 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Exclamation

Citat:
Tammy har gjort en dårligt jobb med meg også. oppfølging etter operasjonen har ikke vart bra. selv om jeg har gjentatte ganger sagt at det ikke ser riktig ut fikk jeg ikke snakke med ham på telefonen eller møte ham før uker senere. Klinikken har ikke tatt mine bekymringer på alvor, og jeg har fått det bekreftet av en annen klinikk att jeg har blitt opererad med dårligt resultat hos Tammy. Han har lave priser, men betale mer til en større Klinikk da de vil hjelpe deg hvis du får komplikasjoner. det har jeg ikke fått hos plastikkirurgene i oslo, bare et helvete

Hei!

Jeg leser ditt innlegg med skrekk og vanntro.

Jeg har også desverre latt meg operere av denne mannen.
Han opererte meg den 17.okt. og siden da har jeg hatt og har et helvete. Med en gang jeg våknet opp fra narkosen skrek jeg, og det gjorde jeg helt til jeg kom på Rikshospitalet en uke etter operasjonen.
Jeg ble hentet av ambulansen 3 ganger den første uka, helt til jeg kom på Rikshospitalet. Jeg har vært innlagt på sykehus hele denne perioden dvs 3 uker var jeg innlagt og han fraskriver seg hele sitt ansvar. Vi har hele tidemn forsøkt å ringe ham fra dag en om at noe var galt. Noe han mente det det ikke var. Han nektet se på brystene mine.

Jeg skulle legge inn brystinplantanter siden jeg hadde såpass små bryster. Og har ønsket meg det i mange år og gledet meg virkelig til denne operasjonen.
Vi ble enige om at det skulle legges silikon under brystmuskelen. Jeg ville ha en str som han passet kroppen min. Han kom fram til 475 g, og jeg som pasient hadde full tillit til hans avgjørelse.
I ettertid har jeg fått høre av andre leger at dette er LANGT over normalen. Og at det er nermest tortur å gjøre det med et menneske. Det vanlige er 250 g under muskelen.
Jeg måtte fjerne inplantatene, samt mitt eget brystvev. og sitter nå igjen med ingenting. Den ene implantanet hadde sprekt, og det rant silikon og masse infeksjon med en gang Rikshospitalet bestemte seg for å operere meg. Det begeynte nemlig å handle om livet mitt. Jeg har åpne sår som jeg sliter med til daglig. Hele min livssituasjon og livskvalitet har forandret seg. Den spontane, blide og positie jenta er borte. Jeg lever i et smertehelvete.
Men oppi alt dette har jeg kommet i kontakt med ei som heter Guro Birkeland som jobber i Norsk Pasietforbund. Og hun jobber kun opp i mot sånne saker som dette. Hun er en helt topp dame. Hun er tøff mot de hun skal være tøff mot, og tar godt vare på oss som pasieneter som har blitt feilbehandlet. Hun verner godt om oss. Og det viser seg at han har flere klager på seg. Og at det er mange som sliter etter at han har operert dem. Vi har nå bestemt oss for å gå til sak mot han, så han muligens mister bevilgningen sin slik han ikke kan skade andre jenter som oss. Og da lurer jeg på om du vil være med på det. Jo flere vi er sammen mot han jo bedre.... Jeg forstår om du ikke orker. Men dette er så viktig at jeg har ikke råd til å ikke spørre. Vi som pasienter som har blitt feilbehandlet har krav på ganske mange ting vi egentelig ikke vet om. Guro Birkeland er utrolig flink til å forklare oss hva det er vi har krav på. Hun er både jurist og lege.
Du må gjerne kontakte meg på sommer20@gmail.com hvis du har noen spørsmål, om du ønsker å være med på å gjennomføre en sak mot han eller ikke.

Svara med citat
Gammal 2011-12-07, 12:50   #7 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard Hva gjør man med slike kirurger?

Tammy opererte meg, og brystene mine ser helt grusomme ut! Han nekter å rette opp feilen sin og nå har han også sluttet å svare på mine mailer! Jeg kan ikke forstå hvordan han fortsatt har lisens til å drive plastisk kirurgi?? Jeg har ikke råd til å¨betale for ny operasjon, så lurer på hva man gjør i slike saker? Jeg tør ikke vise meg i bikine lenger, og slik kan det ikke være... ALDRI bruk Fiabema, han er udugelig!!

Svara med citat
Gammal 2012-03-13, 18:44   #8 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard

Hei!

Det var jeg som sendte innlegget ovenfor deg før du skrev. Hvis du leser over, så ser du at jeg er også ødelagt etter Fabiema. Og sliter til den dags dato.
Men det finnes hjelp å få! Jeg har heller ingen mulighet til å betalt for ny operasjon. Men jeg får fantastisk hjelp av ei som heter Guro Birkeland som sitter i Norsk Pasietforening.
Hun jobber for meg, og han har mange saker på seg fra før av. Og Guro tar ikke betalt. Hun vil bare hjelpe oss! Hun er både lege og advokat. Og hun er beintøff mot sånne som fabiema. Jeg anbefalder deg på det sterkeste å ta kontakt med henne.

Finner du ikke nr hennes, så send meg et svar her, så kan du få nr hennes av meg. )
Dette er nå blitt en prinsipp sak for meg, og jeg nekter at han gjør dette mot andre jenter. Han burde IKKE få lov til å holde på som han gjør. Han ødelegger jenter, og det er det ingen leger som skal gjøre!!!

Hilsen Katrine

Citat:
Tammy opererte meg, og brystene mine ser helt grusomme ut! Han nekter å rette opp feilen sin og nå har han også sluttet å svare på mine mailer! Jeg kan ikke forstå hvordan han fortsatt har lisens til å drive plastisk kirurgi?? Jeg har ikke råd til å¨betale for ny operasjon, så lurer på hva man gjør i slike saker? Jeg tør ikke vise meg i bikine lenger, og slik kan det ikke være... ALDRI bruk Fiabema, han er udugelig!!

Svara med citat
Gammal 2012-03-18, 02:48   #9 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard

Jag vill komma i kontakt med dig angående Tammy Fiabemas
skräck-operationer. Jag försökte maila dig på "sommer20@gmail.com"
Är desperat efter hjälp.....

Svara med citat
Gammal 2012-04-19, 04:08   #10 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard

Prøv katrinenilsen78@hotmail.com, da kommer du garantert i kontakt med meg!

Hilsen Katirne

Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta
You may post new threads
You may post replies