Gå tillbaka   Forum om plastikkirurgi & kosmetiska behandlingar > AVDELNINGAR > Plastikkirurgi > BRÖSTKIRURGI > Bröstförminskning

Bröstförminskning Förminskning av kvinnobröst.

Svara

LinkBack Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
Gammal 2010-01-22, 06:44   #1 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard Landstinget betalar inte har jag fått till svar!

Jag är en tjej som har problem med ryggen och nacken och hela överkroppen och borde väl vara en "typisk människa" som fått ett erbjudande att förminska min byst, men så fort jag tagit upp det med husläkaren först en och sen en annan som jag fått nu så har båda sagt att man får bekosta det själv och att man i vårt landsting Västmanland inte betalar för bröstförminskningar oavsett skäl, ÄNDÅ hör man folk som får sånt betalat av landstinget just i Västmanland?!
Jag har en tung byst och just nu har jag D kupa men skulle nog behöva trava upp på E men jag inbillar mig väl att de är mindre om jag kan hålla mig kvar på D, de verkar växa hela tiden, för trots jag tränar så blir jag bara större över tuttarna och inte som man kan tro mindre, så detta är verkligen ett problem för mig! Känner mig väldigt nedstämd över att tvingas betala själv då jag uppenbarligen har problem av bysten i hela min överkropp och känner att jag inte alls fått den förståelsen man hade hoppats på att få av läkarna.

Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta
You may post new threads
You may post replies