|
|||||||
| Bröstförminskning Förminskning av kvinnobröst. |
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Junior Member
Reg.datum: Mar 2010
|
Hejsan..
Jag var på mitt första besök hos min husläkare den 17/2-10. Idag (1/3) fick jag en remiss till kirurgmottagningen på Falun lasarett. Väntetiden skulle vara ca 17 månader. Jag vill inte vänta så länge på bara en rådgivning. Hur fungerar det med vårdgarantin? Finns det något jag kan göra?? |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) | |
|
Gäst
|
Citat:
Det är nog inte mer du kan göra än att vänta! Om du inte väljer att bekosta operationen själv geom någon av de många privata kliniker som finns över allt. Visst är det frustrerande? Men du är inte ensam. I Östergötland t ex där jag bor är det hopplöst! Jag själv har precis väntat i 2 år, besökte min Vårdcentral i febr 08. Det tog ända tills april 09 innan min remiss till hand/plastikkirurgen i Linköping hade skickats. I oktober fick jag så äntligen komma på bedömning av operation och blev godkänd och uppsatt på väntelista för både bukplastik och bröstförminskning! Gissa om jag blev glad!!! Men säg den glädje som varar....? Igår 7/3 ringde jag dit och frågade hur jag låg till för operation då 5 månader passerat sedan besöket! Det såg mörkt ut, de låg efter i schemat och jag skulle inte ens tänka tanken att bli kallad för sept i höst, inte ens säkert det kunde bli i år? Gud, va glad jag blir! Börjar faktiskt fundera om det inte är dax att ta ett banklån och gå till en privat kirurg? Lycka till i allafall! Kramar Kattmamman |
|
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:45.

Linjär visning