|
|||||||
| Bröstförminskning Förminskning av kvinnobröst. |
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Gäst
|
Hej!
Jag är en tjej på snart 19 år som lider stora problem med mina bröst. Min senaste BH ligger på storleken I-J, och det frestar på det mesta. Jag är 162 cm och vägen 67 kg; har alltså ett BMI på 25,5. Jag har pratat löst med en sjuksköterska som säget att kraven för att få operationen betald är ett BMI under 25 och att det är 28 cm mellan halsgropen och bröstvårtan. Jag har precis runt 28 cm. Till vardags mår jag dåligt på grund av anledningarna vi alla vet, kläder, rygg, hållning, dåligt självförtroende etc. Så jag undrar helt enkelt om ni tror det är en bra idé? Om det är värt operationen, om det är värt smärtan, ärren, sportbehån och tejpningen i flera månader. Och tror ni att hag kan få operationen betald? Trots att mina bröst inte är väldigt hängiga är de ju väldigt stora, vilket är mycket jobbigt för nacke och rygg. Vore tacksam för svar! E |
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Snart är det dags! | Marie | Bukplastik | 7 | 2009-07-20 09:18 |
| Var det värt det? | Administrator | Bröstförstoring | 3 | 2009-06-24 14:00 |
| Gör det jätte ont efter en op? | jonna | Bröstförstoring | 3 | 2009-03-21 23:08 |
| Vart har ni operarat er? | Oregistrerad användare | Bröstförminskning | 2 | 2009-02-21 20:29 |
| Känner ni till kliniken? | Oregistrerad användare | Bröstförstoring | 6 | 2009-02-07 23:30 |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:49.

Linjär visning