|
|||||||
| Bröstförminskning Förminskning av kvinnobröst. |
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Gäst
|
Hej jag är en tjej på 20 år snart 21 och har 95E..
Jag har stora problem att hitta BHar inom rimliga priser som sitter bra och inte skaver och ibland får jag ont i ryggen, tror det beror på bysten. jag har funderat på bröstförminskning men vet inte vad som gäller... kan man göra bröstförminskning om man vill ha barn i framtiden? med tanke på att brösten växer när man blir gravid? hur mycket kostar en bröstförminskning och vilka risker finns det? |
|
|
|
#2 (permalink) | |
|
Junior Member
Reg.datum: Oct 2010
|
Citat:
Hej Håller precis på att gå igenom en bröstförminskningsprocedur. Läkarna jag har träffat har inte sagt något om att ha barn, men jag har hört att man kan få problem med amning. De enda egentliga risker som finns är väl att såren blir infekterade, och en operation med narkos är ju som det är. Men det ska inte vara någon direkt fara... |
|
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Gäst
|
Hej, Jag opererade mig för exakt en vecka sedan idag. Jag gjorde det på Carlanderska här i Göteborg och jag är supernöjd. Han visade mig först olika operationer han genomfört och hur han tänkte att min byst skulle se ut. Han bokade in mig ca en månad senare, och nu är det gjort. Kirurgen var oerhört duktig och hans team väldigt välkomnande och gav ett sådant förtroende. Jag var där idag för att kolla stygn mm, han var väldigt nöjd! Jag hade tidigare 85 dd och har nu fått en c kupa.
Man ser genast smalare ut och man känner sig som en helt annan person. Ställ gärna frågor! Lycka till! |
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:25.

Linjär visning