|
|||||||
| Bröstförstoring Förstoring av bysten med implantat. |
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Junior Member
Reg.datum: Jul 2010
|
Var på konsultation på Reformedica i Örebro den 23/9. Jag och Per-Erik kom fram till vad jag skulle ha för inplantat. Så skulle jag gå till reception för Op-tid
Receptionisten Maja -Ja vi har ett återbud den 13 oktober om det skulle passa, shit så snabbt hade jag inte räknat med så den 4 oktober ska jag dit igen för att beställa mina inplantat och få information. Så nu blir det ett anatomiskt 305 cc. Det kommer bli så bra så. |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Member
Reg.datum: Sep 2010
|
Jo, det tror ja att det blir en C-kuppa:-))
Jag är samma höjd och vikt , men 75C, och vet inte hur mycket skulle jag la in för att få en D kuppa (inte stur D kuppa). Tycker du att det skulle gå med 300cc? Jag vill ha ett till två storlekar större än jag har nu. När man betalar så mycket, ska det inte vara samma storlek
|
|
|
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| AKUT KLINIKEN I GBG - snabba svar. | Oregistrerad användare | Bröstförstoring | 4 | 2009-09-04 13:33 |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:04.

, men 75C, och vet inte hur mycket skulle jag la in för att få en D kuppa (inte stur D kuppa). Tycker du att det skulle gå med 300cc? Jag vill ha ett till två storlekar större än jag har nu. När man betalar så mycket, ska det inte vara samma storlek
Linjär visning