|
|||||||
| Bröstförstoring Förstoring av bysten med implantat. |
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Gäst
|
Jag har nu efter fleraflera års tänkande beslutat förstora brösten. Jag har väldigt små bröst, akupa, som blev ännu mindre efter amningen. Finns det några stora hälsorisker med detta? Är det någon som ångrat sig efter sin op? Är bara så rädd att nåt ska gå fel eller att jag ska bli sjuk av dom. Någon som vill dela sina synpunkter? Jag vill göra detta för min egen skull, att stärka mitt självförtroende, att kunna ha bikini, köpa vilken tröja man vill utan att tänka på att den inte ska se dum ut på en pga dom små brösten...
|
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Tror ni det är en bra idé? | Oregistrerad användare | Bröstförminskning | 0 | 2010-06-07 12:32 |
| brösten ojämna efter op:( | Oregistrerad användare | Bröstförstoring | 3 | 2009-03-27 11:45 |
| Vart har ni operarat er? | Oregistrerad användare | Bröstförminskning | 2 | 2009-02-21 19:29 |
| Fundera att förstora brösten. | Oregistrerad användare | Bröstförstoring | 0 | 2009-02-15 20:54 |
| Känner ni till kliniken? | Oregistrerad användare | Bröstförstoring | 6 | 2009-02-07 22:30 |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:05.

Linjär visning