|
|||||||
| Bröstförstoring Förstoring av bysten med implantat. |
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Junior Member
Reg.datum: Jan 2011
|
Hej.
Jag ska göra en bröstoperation förstoring hos henne i februari och ska lägga in 350cc. NU undrar jag om ngn har förstorat sina bröst hos henne och om hur ni upplevde detta? Bra, dåligt etc...? Är såååå nervös och orolig att jag kommer att få för stora bröst, vilket jag inte vill... hur länge kan man ändra sig? alltså storleken??? Tacksam för svar! |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Gäst
|
Hej
Fann ditt inlägg och är nyfiken på om du gjorde operationen hos Marianne i Uppsala? Om du gjorde den där, hur upplevde du operationen? hur blev resultatet? hur var eftervården och kontrollerna? Jag var där på konsultation igår och fick bra svar och förtroende för henne och är nyfiken på andras erfarenheter. Tacksam för svar. Hälsningar anastacia |
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Storabröst tnig kropp någon som känner igen sig? | Oregistrerad användare | Bröstförminskning | 1 | 2010-01-27 17:02 |
| Storabröst tnig kropp någon som känner igen sig? | Oregistrerad användare | Bröstförminskning | 0 | 2010-01-26 12:07 |
| Någon som har opererat sig? | Bamsemums | Bröstförstoring | 4 | 2009-11-05 21:50 |
| Någon som opererat sig i Falun? | Mamsen73 | Bröstförstoring | 0 | 2009-02-20 09:59 |
| Hoppas ngn har svar... | Oregistrerad användare | Rynkinjektioner | 0 | 2008-03-04 08:35 |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:10.

Linjär visning