|
|||||||
| Bröstförstoring Förstoring av bysten med implantat. |
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Junior Member
Reg.datum: Jan 2011
|
Jag är 25år och har velat göra både lyft och förstoring sedan jag var 12 då jag aldrig vart nöjd med mina bröst. Resten av kroppen har jag lärt mig att leva med fast den inte är perfekt
![]() Jag har väntat på att göra operationen för att jag ville ha barn innan men nu funderar jag på hur långt man kommit i utvecklingen av denna typ av plastikoperationer. Kan man få ett gott resultat även efter att man ammat ett barn om man gör operationen innan man ammar? Jag vet inte om vi kommer skaffa barn och jag hade gärna sluppit vänta 5-10 år till... |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Member
Reg.datum: Aug 2011
|
Hej, jag har också velat i ett antal år och vi försöker skaffa barn genom ivfbehandlingar utan lycka än, så nu gör jag bröstoperationen för jag ångrar varje sommar att jag inte gjort det. Skulle jag sen bli med barn snart så får jag bara hoppas jag inte blir smällfet så brösten blir stora o jobbiga. Risker med amningssvårigheter ska ju vara minimala. Imorgon blir det op..
|
|
|
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Bröstlyft och förstoring. | Oregistrerad användare | Bröstlyft | 2 | 2011-11-30 12:09 |
| Barn och ärr i ansiktet | Katharina | Ansiktskirurgi - övrigt | 0 | 2010-05-11 09:50 |
| bröstförstoring och lyft | Leyla | Bröstförstoring | 5 | 2010-01-11 21:32 |
| rökning innan op:( | tarja87 | Bröstförstoring | 0 | 2009-10-06 19:55 |
| Lyft av bröst, nödvändigt om man väljer förstoring? | Oregistrerad användare | Bröstförstoring | 1 | 2007-07-09 18:35 |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:11.

Linjär visning