|
|||||||
| Bröstförstoring Förstoring av bysten med implantat. |
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Junior Member
Reg.datum: Jan 2011
|
För lite mer än ett år sen blev jag opererad av DR Opitz i Malmö.. O vilket resultat!!!!! Jag gjorde först en bröstförstoring! Jag har ammat 3 barn, sista gången tvillingar. Jag är 35 år och gått mycket upp o ner i vikt pga av grav! Är bara så nöjd med resultat! Mina bröst ser verkligen helt naturliga ut! Jätte snygga i D kupa! Ingen tror att jag op. Ingen av mina vänner frågade efteråt om jag gjort nåt! Vilket jobb Dr Opitz gjorde. Super skicklig o världens snällaste. Dessutom opererade han bort mitt navelbrock jag fått efter tvilling grav OCH sydde ihop min bukmuskelatur, som inte slöt sig efter tvilling grav! Innan hade jag tusen frågor och fick sanna svar på allt! Personalen på kliniken är också precis helt underbar! Jag önskar er alla en DR Opitz om ni har funderingar på någon som helst plastkirurgi. Jag bor i Dalarna, men det var tusen gånger om värt att åka till DR Opitz klinik i Malmö! Lycka till...
|
|
|
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Ska en seriös konsultation verkligen få till så här? | Monis | Bröstlyft | 10 | 2012-05-20 20:10 |
| Ställ upp på en kort intervju och få en biobiljett! | MalinJosefin | Rynkinjektioner | 0 | 2010-05-03 09:25 |
| Missnöjd och försökt få rätt? | journalist | Bröstförstoring | 2 | 2009-10-15 16:54 |
| Hur gammal måste man vara för att kunna göra bröstförstorning?? | Oregistrerad användare | Bröstförstoring | 6 | 2007-11-17 17:21 |
| Paris måste ha gjort en Bröstförstoring! | Maggan | Övrigt/off topic | 2 | 2007-04-16 19:07 |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:12.

Linjär visning