Gå tillbaka   Forum om plastikkirurgi & kosmetiska behandlingar > AVDELNINGAR > Plastikkirurgi > BRÖSTKIRURGI > Bröstförstoring

Bröstförstoring Förstoring av bysten med implantat.

Svara

LinkBack Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
Gammal 2011-04-03, 17:12   #11 (permalink)
ida
Member
No Avatar

Reg.datum: Jan 2011
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Oregistrerad användare Visa inlägg
Nu var det klart! I onsdags den 30 mars kl 13.30 sövdes jag och opererades på Polarkliniken i Umeå. Allt gick jättebra men jag har ganska ont och är oerhört trött!!! Blev 345 CC anatomiska high profile under muskeln, ett litet lyft och borttagning av en godartad knöl. Kan inte låta bli att ösa beröm över all personal på Polarkliniken för ett underbart omhändertagande och en otroligt skicklig och förstående kirurg (anders nilsson)!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu försöker jag bara vila så mycket det går medan min sambo får springa benen av sig för att passa upp mig och barnen! :-)

Ida, hur gick det för dig??
Vad kul att höra att det har gått så bra för dig=)
I torsdags var det min tur och det har med gått bra!=)
Tycker inte jag har haft särskilt ont heller mest att det spänner lite, och är ganska stel på mornarna...
på torsdag får jag ta bort det övre förbandet det ska bli kul o se dom helt då, även om dom kommer ändras en del

ida är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2011-04-04, 08:34   #12 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Smile

Här blir det bättre och bättre varje dag. Det där "trycket" känns allt mindre. Nu är det mest en svidande, dragande, brännande känsla jag känner. Värst ändå är min rygg som håller på att gå av flera gånger under nätterna. Känner du samma? Gud vad jag längtar tills man kan ligga på sidan!!
Dessutom har min mage svällt upp av pencellinet så jag ser gravid ut...haha...plus att det bubblar och lever om...Har du också fått så?? Längtar till efterkollen på torsdag. Hoppas inte man ser totalt blåslagen ut!!

Fick du också morfin sprutat in i sårhålorna efter op?

Börjar redan kolla på bikinisar inför sommaren. Något som inte funnits på kartan tidigare. Jag har aldrig kännt mig bekväm med att åka till stranden med barnen. Snacka om förändring det ska bli nu!! :-)

Svara med citat
Gammal 2011-05-01, 19:06   #13 (permalink)
Erzebeth
Gäst
No Avatar

Smile 375cc

Hej!

Jag är 163cm, väger runt 57 kg och har rätt breda axlar samt är vältränad. Jag valde 350cc först men min läkare rekommenderade 375cc så det fick bli det och nu tre dagar efteråt tycker jag att det kommer att se bra ut. Du kan få se några bilder: http://www.freakingboobjob.blogspot.com/

Men tänk på att de kommer att åka ner. de är ju splitternya, haha.

Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta
You may post new threads
You may post replies