|
|||||||
| Bröstförstoring Förstoring av bysten med implantat. |
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#11 (permalink) | |
|
Member
Reg.datum: Jan 2011
|
Citat:
I torsdags var det min tur och det har med gått bra!=) Tycker inte jag har haft särskilt ont heller mest att det spänner lite, och är ganska stel på mornarna... på torsdag får jag ta bort det övre förbandet det ska bli kul o se dom helt då, även om dom kommer ändras en del
|
|
|
|
|
|
|
#12 (permalink) |
|
Gäst
|
Här blir det bättre och bättre varje dag. Det där "trycket" känns allt mindre. Nu är det mest en svidande, dragande, brännande känsla jag känner. Värst ändå är min rygg som håller på att gå av flera gånger under nätterna. Känner du samma? Gud vad jag längtar tills man kan ligga på sidan!!
Dessutom har min mage svällt upp av pencellinet så jag ser gravid ut...haha...plus att det bubblar och lever om...Har du också fått så?? Längtar till efterkollen på torsdag. Hoppas inte man ser totalt blåslagen ut!! Fick du också morfin sprutat in i sårhålorna efter op? Börjar redan kolla på bikinisar inför sommaren. Något som inte funnits på kartan tidigare. Jag har aldrig kännt mig bekväm med att åka till stranden med barnen. Snacka om förändring det ska bli nu!! :-) |
|
|
|
#13 (permalink) |
|
Gäst
|
Hej!
Jag är 163cm, väger runt 57 kg och har rätt breda axlar samt är vältränad. Jag valde 350cc först men min läkare rekommenderade 375cc så det fick bli det och nu tre dagar efteråt tycker jag att det kommer att se bra ut. Du kan få se några bilder: http://www.freakingboobjob.blogspot.com/ Men tänk på att de kommer att åka ner. de är ju splitternya, haha. |
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Ni med bakomplacering | ida | Bröstförstoring | 4 | 2011-02-17 20:15 |
| Är ni nöjda med brösten? | Lillatösen | Bröstförstoring | 0 | 2010-11-12 10:25 |
| Tror ni det är en bra idé? | Oregistrerad användare | Bröstförminskning | 0 | 2010-06-07 12:32 |
| område runt mun/kinder | Oregistrerad användare | Fettsugning | 2 | 2007-09-01 13:37 |
| område runt mun/kinder | Administrator | Fettsugning | 0 | 2007-08-31 19:07 |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:15.

det ska bli kul o se dom helt då, även om dom kommer ändras en del

Linjär visning