|
|||||||
| Bröstförstoring Förstoring av bysten med implantat. |
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#3 (permalink) | |
|
Member
Reg.datum: Jan 2011
|
Citat:
Tack för svar! Jag va o prövade proteser i dag igen o de får bli 375cc i ena o 350cc i andra, har en liten storleksskilnad...hoppas att det blir bra
|
|
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Gäst
|
jag är 158 cm lång och väger ca 50. Ska opereras på Polarkliniken i Umeå på onsdag. Vid konsultationen bestämde jag mig för 300 anatomiska high profile, men nu i efterhand har jag ångrat mig och vill ha större. Ska göra en ny konsultation alldeles innan op och då ska jag prova 345 och 390.Eftersom inläggen placeras bakom muskeln så trycks det ju ihop en hel del...
|
|
|
|
#5 (permalink) | |
|
Member
|
Citat:
Jag ska också lägga bakom, men det korrigerar han o lägger i lite extra så det ser ut som när jag pröva 350/375 ![]() Jag ska opereras på torsdag...är så förväntansfull nu ![]() Hoppas du blir nöjd och lycka till!! kram |
|
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Gäst
|
Vilken klinik ska du operera dig på? Är du nervös? Jag har en knöl (ett fibroadenom) som ska tas bort i samband med op och sen ska det fyllas upp...hoppas det blir bra..Har fått så himla bra kontakt med de som jobbar på Polar så jag är inte ett dugg nervös....än... :-) Oroar mig kanske mest för smärtan efteråt...men jag har ju fött 2 barn så vad kan vara värre? ;-)
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Member
|
Det kommer säkert bli jättebra!
Jag ska opereras på plastikhuset i linköping av Pär Danielsson. Börjar bli lite nervös nu..men mest för att nåt ska gå fel,inte så mycke över smärtan...men det som blir jobbigast är att inte kunna bära upp barnen på ett tag har en 2åring o en 6måaders...
|
|
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Gäst
|
Ja, det där med barnen är ju lite svårt...Jag har en femåring och en treåring så ingen som behöver bäras som tur är..Dock är det bara femåringen som går på dagis och jag är hemma (pluggar på universitetet på distans) med treåringen som kräver rätt mycket uppmärksamhet :-) Jag kommer inte kunna skriva mer här nu förrän jag kommer hem. Men jag vill säga lycka till till dig!!! Vore kul om vi kunde ha kontakt här efter operationerna så vi kan stötta varann genom läkningen och alla funderingar...Nu håller vi tummarna!!
Kram |
|
|
|
#10 (permalink) |
|
Gäst
|
Nu var det klart! I onsdags den 30 mars kl 13.30 sövdes jag och opererades på Polarkliniken i Umeå. Allt gick jättebra men jag har ganska ont och är oerhört trött!!! Blev 345 CC anatomiska high profile under muskeln, ett litet lyft och borttagning av en godartad knöl. Kan inte låta bli att ösa beröm över all personal på Polarkliniken för ett underbart omhändertagande och en otroligt skicklig och förstående kirurg (anders nilsson)!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nu försöker jag bara vila så mycket det går medan min sambo får springa benen av sig för att passa upp mig och barnen! :-) Ida, hur gick det för dig?? |
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Ni med bakomplacering | ida | Bröstförstoring | 4 | 2011-02-17 20:15 |
| Är ni nöjda med brösten? | Lillatösen | Bröstförstoring | 0 | 2010-11-12 10:25 |
| Tror ni det är en bra idé? | Oregistrerad användare | Bröstförminskning | 0 | 2010-06-07 12:32 |
| område runt mun/kinder | Oregistrerad användare | Fettsugning | 2 | 2007-09-01 13:37 |
| område runt mun/kinder | Administrator | Fettsugning | 0 | 2007-08-31 19:07 |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:16.

o de får bli 375cc i ena o 350cc i andra, har en liten storleksskilnad...hoppas att det blir bra

har en 2åring o en 6måaders...
Linjär visning