Gå tillbaka   Forum om plastikkirurgi & kosmetiska behandlingar > AVDELNINGAR > Plastikkirurgi > BRÖSTKIRURGI > Bröstförstoring

Bröstförstoring Förstoring av bysten med implantat.

Svara

LinkBack Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
Gammal 2011-02-15, 12:07   #1 (permalink)
ida
Member
No Avatar

Reg.datum: Jan 2011
Smile ni som är runt 160cm

Hej!
ni som är runt 160cm långa, hur mycke har ni lagt in/tänker lägga in?
jag är 161cm väger ca 50kg har tänkt 375cc/350cc vad tror ni om det

Kram på er

ida är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2011-03-14, 13:50   #2 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ida Visa inlägg
Hej!
ni som är runt 160cm långa, hur mycke har ni lagt in/tänker lägga in?
jag är 161cm väger ca 50kg har tänkt 375cc/350cc vad tror ni om det

Kram på er
jag är 161 cm och väger prick 50 kg jag har lagt in 425cc det beror ju helt på hur man vill ha, själv tycker jag att mina är för små skulle vilja ha större men då kostar det ju 40000kr. mina ser inte ett dugg stora ut

Svara med citat
Gammal 2011-03-24, 19:38   #3 (permalink)
ida
Member
No Avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Oregistrerad användare Visa inlägg
jag är 161 cm och väger prick 50 kg jag har lagt in 425cc det beror ju helt på hur man vill ha, själv tycker jag att mina är för små skulle vilja ha större men då kostar det ju 40000kr. mina ser inte ett dugg stora ut
Hej!
Tack för svar!
Jag va o prövade proteser i dag igen o de får bli 375cc i ena o 350cc i andra, har en liten storleksskilnad...hoppas att det blir bra
ida är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2011-03-25, 11:38   #4 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard storlek

jag är 158 cm lång och väger ca 50. Ska opereras på Polarkliniken i Umeå på onsdag. Vid konsultationen bestämde jag mig för 300 anatomiska high profile, men nu i efterhand har jag ångrat mig och vill ha större. Ska göra en ny konsultation alldeles innan op och då ska jag prova 345 och 390.Eftersom inläggen placeras bakom muskeln så trycks det ju ihop en hel del...

Svara med citat
Gammal 2011-03-25, 20:04   #5 (permalink)
ida
Member
No Avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Oregistrerad användare Visa inlägg
jag är 158 cm lång och väger ca 50. Ska opereras på Polarkliniken i Umeå på onsdag. Vid konsultationen bestämde jag mig för 300 anatomiska high profile, men nu i efterhand har jag ångrat mig och vill ha större. Ska göra en ny konsultation alldeles innan op och då ska jag prova 345 och 390.Eftersom inläggen placeras bakom muskeln så trycks det ju ihop en hel del...
Hej!
Jag ska också lägga bakom, men det korrigerar han o lägger i lite extra så det ser ut som när jag pröva 350/375
Jag ska opereras på torsdag...är så förväntansfull nu
Hoppas du blir nöjd och lycka till!!
kram
ida är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2011-03-26, 11:39   #6 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard

Vilken klinik ska du operera dig på? Är du nervös? Jag har en knöl (ett fibroadenom) som ska tas bort i samband med op och sen ska det fyllas upp...hoppas det blir bra..Har fått så himla bra kontakt med de som jobbar på Polar så jag är inte ett dugg nervös....än... :-) Oroar mig kanske mest för smärtan efteråt...men jag har ju fött 2 barn så vad kan vara värre? ;-)

Svara med citat
Gammal 2011-03-27, 09:15   #7 (permalink)
ida
Member
No Avatar

Standard

Det kommer säkert bli jättebra!
Jag ska opereras på plastikhuset i linköping av Pär Danielsson.
Börjar bli lite nervös nu..men mest för att nåt ska gå fel,inte så mycke över smärtan...men det som blir jobbigast är att inte kunna bära upp barnen på ett tag har en 2åring o en 6måaders...
ida är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2011-03-27, 09:37   #8 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Smile

Ja, det där med barnen är ju lite svårt...Jag har en femåring och en treåring så ingen som behöver bäras som tur är..Dock är det bara femåringen som går på dagis och jag är hemma (pluggar på universitetet på distans) med treåringen som kräver rätt mycket uppmärksamhet :-) Jag kommer inte kunna skriva mer här nu förrän jag kommer hem. Men jag vill säga lycka till till dig!!! Vore kul om vi kunde ha kontakt här efter operationerna så vi kan stötta varann genom läkningen och alla funderingar...Nu håller vi tummarna!!
Kram

Svara med citat
Gammal 2011-03-27, 19:56   #9 (permalink)
ida
Member
No Avatar

Smile

Tack! o lycka till du med
Ja vi får skriva här sen hur det går med allt
ida är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2011-04-02, 21:23   #10 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Talking hemma

Nu var det klart! I onsdags den 30 mars kl 13.30 sövdes jag och opererades på Polarkliniken i Umeå. Allt gick jättebra men jag har ganska ont och är oerhört trött!!! Blev 345 CC anatomiska high profile under muskeln, ett litet lyft och borttagning av en godartad knöl. Kan inte låta bli att ösa beröm över all personal på Polarkliniken för ett underbart omhändertagande och en otroligt skicklig och förstående kirurg (anders nilsson)!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu försöker jag bara vila så mycket det går medan min sambo får springa benen av sig för att passa upp mig och barnen! :-)

Ida, hur gick det för dig??

Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta
You may post new threads
You may post replies