Gammal 2011-03-23, 14:34   #1 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Thumbs down Välj INTE Östersjökliniken!

Fy va jag är besviken och ledsen, jag är 24 år, när jag var 19 fick jag en jättefin son, och skitfula tuttar på köpet.. Jag opererade mig för att jag tyckte inte att livet skulle vara helt över för att man fått barn.. dessutom vill man vara fin och kunna visa sig för en eventuell pojkvän.. men 3 år senare känner jag mig (om möjligt) fulare än innan. Jag blir bara dum-förklarad gång på gång av min kirurg Disa Liedman, hon har till och med skrattat åt mig när jag varit upprörd och är en fruktansvärd människa. Jag borde insett att hon är en okunnig kirurg och en dålig människa, så som hon ser ut. Förlåt mig, men i dethär fallet ska man döma boken efter omslaget! VARNING!

Svara med citat
Gammal 2012-01-01, 21:37   #2 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard Hahah.. Pinsam du är!

Citat:
Ursprungligen postat av Oregistrerad användare Visa inlägg
Fy va jag är besviken och ledsen, jag är 24 år, när jag var 19 fick jag en jättefin son, och skitfula tuttar på köpet.. Jag opererade mig för att jag tyckte inte att livet skulle vara helt över för att man fått barn.. dessutom vill man vara fin och kunna visa sig för en eventuell pojkvän.. men 3 år senare känner jag mig (om möjligt) fulare än innan. Jag blir bara dum-förklarad gång på gång av min kirurg Disa Liedman, hon har till och med skrattat åt mig när jag varit upprörd och är en fruktansvärd människa. Jag borde insett att hon är en okunnig kirurg och en dålig människa, så som hon ser ut. Förlåt mig, men i dethär fallet ska man döma boken efter omslaget! VARNING!
Du verkar ju BLÅST!! Dålig människa så som hon ser ut? Detta inlägg visar ju mer om dig än någon annan!

Jag har gjort en bröst op. där och är super nöjd, trevlig personal och bra resultat!

Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta
You may post new threads
You may post replies