|
|||||||
| Bröstförstoring Förstoring av bysten med implantat. |
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Gäst
|
Jag opererade mig 2005 och fick en infektion i mitt högra bröst så det opererades ut och fick läka i cirka 9 månader innan ett nytt sattes in. Infektionen hann gå så långt att köttet i bröstet blev ganska skadat samt att kirurgen som opererade mig första gången + tog ut inlägget la snittet för högt upp så bröstet har en liten udda form. Jag har aldrig återfått min känsel i detta bröstet (är alltid öm kan man säga) men senaste dagarna har båda brösten ömmat rejält och det antar jag har med hormoner att göra men nu ikväll har jag känt att det svider i mitt högra bröst som jag haft problem med tidigare så jag blir lite nojjig. Det svider på ovansidan och det känns som bröstet är lite hårdare just där än vanligt...
Någon som varit med om något liknande? Går det inte över så tänker jag såklart ringa min klinik men jag blir ju lite rädd att det ska vara något som kräver ny op då jag haft det så trassligt tidigare med dom :I |
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Mitt livs största misstag - vad gör jag nu? | almond | Näsplastik | 109 | 2012-05-14 13:43 |
| Mitt bröstben sticker ut! | Oregistrerad användare | Övrig kroppskirurgi | 4 | 2012-01-14 01:30 |
| bröst lyft | saaa | Manlig bröstreduktion (Gynekomasti) | 0 | 2009-07-06 20:36 |
| Var det värt det? | Administrator | Bröstförstoring | 3 | 2009-06-24 13:00 |
| hjläp med mitt öga!! | hjälpsos | Ansiktslyftning | 1 | 2009-01-07 17:57 |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:18.

Linjär visning