Gå tillbaka   Forum om plastikkirurgi & kosmetiska behandlingar > AVDELNINGAR > Plastikkirurgi > BRÖSTKIRURGI > Bröstförstoring

Bröstförstoring Förstoring av bysten med implantat.

Svara

LinkBack Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
Gammal 2011-05-10, 19:47   #1 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard Op. hos dr. Göran Sanden nyligen??

Hej

Är det någon som har gjort en bröstförstoring hos göran sanden nyligen? Som skulle vilja dela med sig sina erfarenheter? Eller någon som också ska göra snart? (Han gör kun köksalt och inte mangå som välger den metod.)

Svara med citat
Gammal 2011-05-12, 20:53   #2 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard göran sanden

Hej!

Jag har gjort en bröstförstoring hos Dr. sanden 11 februari 2010 och det blev inte bra!
Den ena hänger väldigt mycket och jag har vart på efterkontroll och han är väldigt nonchalant och säger att det är hur fint som helst, men jag ger mig inte! ska på efterkontroll igen 24/5 för att JAG inte är nöjd för fem öre! Ett råd är att göra det på citadelkliniken istället! Många fler nöjda "patienter" där!

Mvh.

Svara med citat
Gammal 2011-05-13, 08:06   #3 (permalink)
Junior Member
No Avatar

Reg.datum: May 2011
Standard Ang. Göran Sanden...

Angående op hos Göran Sanden. Förstår att du inte är nöjd med resultatet men är nyfiken på om du är nöjd med operationsmetoden? Har du fortfarande ont med tanke på att han går in via armhålan? Har såren läkt fint och var du mycket svullen i armhålan efterråt? Eller är du missnöjd med operationsmetoden me kanske?

Lilla my
Lilla my är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2011-05-13, 08:06   #4 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Unhappy

OOHH nej! Du är den förste som skriver negativ om Göran.
JAG skal OCKSÅ hos honom den 24/5!! Till forundersögelse, kanske vi ses der? Är ledsen på dine vegne

Svara med citat
Gammal 2011-05-13, 09:32   #5 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard

Har läst mycket om honom på nätet och olika forum och inte hittat mycket negativt om honom. Det som kanske kan bli en besvikelse är nog det du just beskriver när man inte lyfter brösten utan bara "fyller på" med ett par stora inlägg, då kanske det inte blir så "toppiga" bröst som man tänkt dej utan mer häng. I vissa fall kanske ändå ett lyft är befogat om man har riktiga hängbröst
Jag är inte orolig för själva bröstutseendet utan mest för operationsmetoden, är ju så mycket nerver och kärl och dessutom ett gäng lymfkörtlar i armhålan och man vill ju inte få någon påverkan på själva rörelsen i armarna efter eller i framtiden heller.
Därför är jag mest nyfiken över hur det känns i armhålan/armen efterråt.

Tycker annars man fick förtroende för Göran och att han verkar noggrann.
Kul att fler ska dit, ska ev. dit i juni-månad.

Lilla my

Svara med citat
Gammal 2011-05-15, 12:53   #6 (permalink)
Member
No Avatar

Reg.datum: May 2011
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Oregistrerad användare Visa inlägg
Hej!

Jag har gjort en bröstförstoring hos Dr. sanden 11 februari 2010 och det blev inte bra!
Den ena hänger väldigt mycket och jag har vart på efterkontroll och han är väldigt nonchalant och säger att det är hur fint som helst, men jag ger mig inte! ska på efterkontroll igen 24/5 för att JAG inte är nöjd för fem öre! Ett råd är att göra det på citadelkliniken istället! Många fler nöjda "patienter" där!

Mvh.
Hej
Trist att din ene bröst hänger! Är du interesseret i omoperation? Hur är det med at ha koksalt? Svulprer de??
Sanne är inte uppkopplad  
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta
You may post new threads
You may post replies