Gammal 2011-05-19, 22:15   #1 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard Bröstförstoring i Thailand

Jag har i hela mitt vuxna liv varit missnöjd med mina små bröst, efter jag fick min dotter så tappade de formen helt, och nu känner jag mig mer okvinnligare än tidigare. Är lång och smal på 37 år och har tröttnat på att se ut som en flicka.

Har sett programmet om bröstförstoring i Thailand i Bangkok och där finns även en svensk med på sjukhuset som kan förklara vilket känns tryggt. Engelska kan jag, dock lite ringrostig. Men hur går jag tillväga ? ungerfärliga kostnader? är inte ute efter mega bröst utan normalstorlek som passar min kropp. Köper man ett färdigt paket, eller köper man en flygstol och hittar ett bra hotell på plats? är van utlandsresenär men har aldrig varit i Thailand. Snälla någon hjälp mig med mer info.

Svara med citat
Gammal 2011-05-24, 19:54   #2 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard

googla på skönhetsoperationer +thailand. destination beauty är en sida som förmedlar, eller vad man säger, operationer i thailand. dom verkar seriösa och tar inte ut någon kostnad för sin tjänst. där följer även personal med när man ska besöka sin läkare. dom har även bra koll på vilka läkare som är bra till vilken operation. lycka till.

Svara med citat
Gammal 2011-08-26, 08:58   #3 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Angry Operera er inte utomlands

Inte bara för att försäkringar inte gäller utomlands så måste man tänka större.
Hur kommer det sig att det är ett stort beslut som du förklarar det, men du inte kolla upp riskerna?!
Dödligheten under narkos utomlands är markant högre jämfört med Sverige. Men inte bara det, MRSA, vet du vad det är?
Det kallas för läkarsjukan och är att man blir resistent mot antibiotika, det betyder indirekt att man kan dö av halsfluss igen.
Särskilt stor är risken att smittas med MRSA om man vårdats på sjukhus utanför Sverige där MRSA är mycket vanligare än hos oss. Så mycket som en tredjedel av alla nya fall av MRSA har smittats utomlands.

Jag vet att alla tänker; "det händer inte mig". Men det gör det. Operera er av läkare som inte är anmälda, är otroligt nogranna och renliga, fråga varifrån narkosläkarna kommer ifrån(andra sjukhus, eller har kliniken lärt upp dem själva.?).

Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta
You may post new threads
You may post replies