|
|||||||
| Bröstförstoring Förstoring av bysten med implantat. |
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Junior Member
Reg.datum: Jun 2011
|
Hej jag är en 24årg tjej som har bestämt nu för att förstora mina bröst efter sommarn typ.
Ifrån knappt A-kupa till en C-kupa tror jag blir lagom. Efter jag födde min son för 4år sen så tappade ja brösten så ja är nästan helt platt nu!![]() Känner mig inte alls kvinnlig utan mer som en 13åring. Men nu är frågan vart man ska göra de? tänkte göra de på Proforma clinic men har sett här inne att dom folk är riktigt missnöjda med dom. OCh ja det vill man ju inte. Skulle gärna vilja ha förslag på bra klinker i sthlm och där priset inte är allt för högt! |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Gäst
|
Hej, jag ska oxå göra en bröstförstoring nu efter 2 barn (24 år),
Jag har kollat på kliniker runt om i sverige och jag har nu valt ak.se (akademikliniken i sthlm. Pga deras kompetens och kunnighet. Jag var inne på att göra dom billigare nån annanstans men så tänkte jag att jag måste ju verkligen bli nöjd med resultatet eftersom man gör ju de bara kanske en gång i livet. visst dom är lite dyrare men med deras 3D teknik så rekomenderar jag dig att gå in där å kika man ska nog inte vara så pengafixerad eftersom det gäller ju ändå din egna kropp Lycka till. Mvh My
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Gäst
|
Mitt ex gjorde på proforma, hon blev jättemissnöjd, hennes ena bröst var lite större än det andra, och dom stoppade in 350 i ena 300 i andra, men skillnaden blev för stor. Skulle varit mer i slängarna 325 / 300, och då va det ändå den äldre kirurgen som sysslat med detta i ca 30 år... Antagligen får hon själv betala en om operation isåfall...
buy quality, cry once |
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Ska en seriös konsultation verkligen få till så här? | Monis | Bröstlyft | 10 | 2012-05-20 20:10 |
| Bröstförminskning, Hur går man till väga? | Oregistrerad användare | Bröstförminskning | 2 | 2011-02-08 02:24 |
| Vad säger man till sin arbetsgivare? | Oregistrerad användare | Bröstförstoring | 4 | 2009-06-16 12:50 |
| Snart operation, kan man ändra till större? | lie | Bröstförstoring | 11 | 2009-03-19 23:41 |
| Vilken klinik ska jag välja?? | Cammii | Bröstförstoring | 4 | 2009-02-15 17:48 |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:25.

så ja är nästan helt platt nu!
man ska nog inte vara så pengafixerad eftersom det gäller ju ändå din egna kropp
Linjär visning