Gammal 2011-07-23, 01:46   #1 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard Hjälp. :(

Hej. Jag är 17 år och är så grymt onöjd över mina bröst. Jag har alltid haft relativt små, fast jag har varit överviktig och har gått ner en del, och mycket försvann då från mina bröst också. Så nu är dom ännu värre, småå slappa hängiga bröst som sticker utåt typ..
Jag mår verkligen dåligt över detta, kan inte ens tänka mig att nånsin ha en kille pga det.

Jag vill göra bröstförstoring så fort jag kan, när jag har fyllt 18. Men det är ju dethär med kostnaderna. Det finns ju sidor där man kan låna pengar och "få sina bröst på avbetalning", då skulle jag ha råd. Men måste man ha ett fast jobb och sånt då..? Jag tror ärligt inte att jag kan vänta så länge, mår riktigt dåligt över dom.

Finns det nån som har nåt tips/hur man ska gå tillväga?

Svara med citat
Gammal 2011-07-25, 13:49   #2 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Smile Ränta

Jag tycker du absolut ska vänta tills du har en fast inkomst för det är verkligen inte roligt att stå utan inkomst men med de fasta avgifter som ett lån innebär.

När du väl har kommit så långt att du vet vad du har för inkomst varje månad och vad du har kvar efter att ha betalt hyra, mat och övriga boendekostnader då tycker jag absolut att du kan ta ett lån för bröstens skull.
Viktigt då är att kolla upp och jämfra räntan (glöm inte att jämföra den effektiva räntan!) mellan olika banker och typ av lån somliga har medlemslån som t.ex. swedbank.

Sen en mycket viktig sak vilket som just nu käns som den viktigaste: En kille som faller för dig gör det för att han tycker du är fin precis som du är och han kommer inte se dig som du ser dig själv. Sen om du känner dig obekväm med att visa brösten för honom så gör det i mycket dämpad belysning ;-)
Lycka till!

Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta
You may post new threads
You may post replies