|
|||||||
| Bröstförstoring Förstoring av bysten med implantat. |
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Member
Reg.datum: Aug 2011
|
Nu har andra dagen kommit efter en bröstförstoring hos Davor Jergovic. Han har varit helt suverän ända sedan första besöket, fick komma 2 gånger..Min sambo har tyckt om honom sedan första träffen också. All personal som var med den dagen var helt suveräna och professionella. Smärtan efter går ju inte att beskriva men de är väldigt duktiga på smärtstillande och lugnande och jag blir bättre o bättre hela tiden. Vill rekommendera Devitanova i Linköping där det verkligen är personligt och ödmjukt!
|
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Member
Reg.datum: Aug 2011
|
Op gick bra men har lite otur med smärtan.. gör hemskt ont fortfarande i ena bröstet, har varit hemma denna vecka och blir några dagar till. Men har pratat en hel del m Davor efteråt och han har skrivit ut nya mediciner. längtar till man kan njuta lite, har bara tagit av mig topen en gång, i fredags, det gjorde ont men jag hann ju se att det har blivit ett fantastiskt resultat
han förstår vad man vill ha, vad ska du göra o hur? kan säga att kroppen svullnar rejält efter alla mediciner o narkos, hela min mage är som en tunna, har läst många har haft samma problem och det försvinner efter ett tag.
|
|
|
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Någon som op plastikhuset Linköping? | Oregistrerad användare | Bröstförstoring | 5 | 2012-01-28 10:52 |
| Op imorgon i Linköping | gourmen | Bröstförstoring | 7 | 2011-09-04 10:58 |
| Bröstförstoring i Linköping?! | Oregistrerad användare | Bröstförstoring | 4 | 2009-10-24 15:11 |
| kirurg i linköping?? | Oregistrerad användare | Bröstförstoring | 2 | 2009-01-28 21:34 |
| Någon som har förstorat brösten i Linköping? | Oregistrerad användare | Bröstförstoring | 5 | 2008-03-02 22:31 |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:32.

Linjär visning