|
|||||||
| Bröstförstoring Förstoring av bysten med implantat. |
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Gäst
|
Hej! Vet ej hur jag ska formulera mig ordentligt, men... Är i alla fall lastbilschaufför, och har tänkt göra en bröstförstoring inom ett år. Hur är det de första veckorna efter operationen? Hur mycket kan man "anstränga" sig och röra på sig? Eftersom jag på mitt jobb sitter och rattar (hehe :P) lastbilen hela dagarna så innebär det ju att överkroppen rörs en hel del... Gör dock inga tunga lyft, det sköter pojkarna om
Men för att återgå till frågan; Hur lång tid dröjde det för er, innan ni kunde göra allt som vanligt? Lyfta, röra på er, allt sådant? Var ni sjukskrivna/lediga länge efter operationen?Är väldigt tacksam för svar
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Member
Reg.datum: Jun 2011
|
Jag var hemma och hade semester en vecka efteråt. Har lätt kontorsarbete och kunde ta det mycket lugnt.
Efter en vecka körde jag bil en kort sträcka och handlade. Kändes INTE bra. Barnen fick hantera varorna, jag betalade. Efter två veckor kändes det rätt okej, men jag var försiktig och eftersom jag bor centralt blev det endast kortare sträckor. Det var speciellt rörelser utåt sidorna som jag tyckte var obehagliga. Återupptog att gå på avancerad buggkurs efter drygt 3 veckor. Att bli "ivägskickad/snurrad" av killarna kändes jobbigt under någon tid, trots att jag fått beröm för stadig egenbalans, eller hur jag nu ska beskriva det. Inga lösa spaghettiarmar. Om jag varit i din situation skulle jag nog ta ledigt ett par veckor och sen ta det lugnt på jobbet. Försök unna dig det! - Och lycka till! |
|
|
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| köra bilen hem efter bröstförstoring? | Oregistrerad användare | Bröst - övrigt | 1 | 2010-09-30 09:15 |
| Bröstförstoring efter "tårtbitsoperation" | Loka | Bröstförstoring | 1 | 2010-03-16 14:39 |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:33.

Men för att återgå till frågan; Hur lång tid dröjde det för er, innan ni kunde göra allt som vanligt? Lyfta, röra på er, allt sådant? Var ni sjukskrivna/lediga länge efter operationen?

Linjär visning