Gå tillbaka   Forum om plastikkirurgi & kosmetiska behandlingar > AVDELNINGAR > Plastikkirurgi > BRÖSTKIRURGI > Bröstförstoring

Bröstförstoring Förstoring av bysten med implantat.

Svara

LinkBack Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
Gammal 2011-09-28, 12:24   #1 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard Köra lastbil efter bröstförstoring

Hej! Vet ej hur jag ska formulera mig ordentligt, men... Är i alla fall lastbilschaufför, och har tänkt göra en bröstförstoring inom ett år. Hur är det de första veckorna efter operationen? Hur mycket kan man "anstränga" sig och röra på sig? Eftersom jag på mitt jobb sitter och rattar (hehe :P) lastbilen hela dagarna så innebär det ju att överkroppen rörs en hel del... Gör dock inga tunga lyft, det sköter pojkarna om Men för att återgå till frågan; Hur lång tid dröjde det för er, innan ni kunde göra allt som vanligt? Lyfta, röra på er, allt sådant? Var ni sjukskrivna/lediga länge efter operationen?

Är väldigt tacksam för svar

Svara med citat
Gammal 2011-10-03, 18:50   #2 (permalink)
Member
No Avatar

Reg.datum: Jun 2011
Standard Ta det lugnt med bilkörningen!

Jag var hemma och hade semester en vecka efteråt. Har lätt kontorsarbete och kunde ta det mycket lugnt.
Efter en vecka körde jag bil en kort sträcka och handlade. Kändes INTE bra. Barnen fick hantera varorna, jag betalade. Efter två veckor kändes det rätt okej, men jag var försiktig och eftersom jag bor centralt blev det endast kortare sträckor.
Det var speciellt rörelser utåt sidorna som jag tyckte var obehagliga. Återupptog att gå på avancerad buggkurs efter drygt 3 veckor. Att bli "ivägskickad/snurrad" av killarna kändes jobbigt under någon tid, trots att jag fått beröm för stadig egenbalans, eller hur jag nu ska beskriva det. Inga lösa spaghettiarmar.

Om jag varit i din situation skulle jag nog ta ledigt ett par veckor och sen ta det lugnt på jobbet. Försök unna dig det! - Och lycka till!
Mineraladdict är inte uppkopplad  
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta
You may post new threads
You may post replies