|
|||||||
| Bröstförstoring Förstoring av bysten med implantat. |
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#2 (permalink) |
|
Gäst
|
Jag gjorde mina bröst för två månader sedan.
Hade ammat två barn innan och tappat volymen helt =( Alltid varit rädd för narkosen men hittade en klinik som gjorde det i lokalbedövning. Operationen tog inte ens en timma jag var vaken, men lite groggy av dom lugnande tabletterna, gjorde inget ont efteråt förrän ca 6 timmar då bedövningen började släppa... Lade 310 ml under muskeln anatomiska på Klinik34 opererades av Fredrik Berne och ångrar mig inte en sekund. /Jennie |
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Gäst
|
Hallo allihopa.
Opererade mig igår lade 290 ml anatomiska under muskeln. Gjorde det i lokalbedövning. Mådde super efter ingreppet, ont igår kväll men lyckats sova inatt med massa piller som jag fick med mig. Mår helt ok idag, stel och ont men känns super när jag ser mig själv i spegeln =) Tack alla tjejer på Klinik34 för all hjälp vid operationen och tack Fredrik Berne för mina nya fina bröst!!! |
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Junior Member
Reg.datum: Sep 2010
|
Jag är super nöjd med den underbara servicen och tiden dem tagit för mig
på Citadellkliniken MEN lyftet är inte okej...har begärt korrigering och det är på väg. Dr Johan Nordqvist är verkligen den bästa kirurgen- kunnig, noggrann och behaglig att prata med och rådfråga med! |
|
|
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| två näsoperationer och fortfarande inte nöjd! | malko1 | Näsplastik | 6 | 2011-08-21 23:18 |
| Problem med bröstförstoring/förminskning i gjorda i Sverige eller utomlands | Oregistrerad användare | Bröstlyft | 1 | 2010-11-14 14:30 |
| Är ni nöjda med brösten? | Lillatösen | Bröstförstoring | 0 | 2010-11-12 10:25 |
| nöjd med er bröstförstoring? | Oregistrerad användare | Bröstförstoring | 2 | 2009-08-03 21:32 |
| Var din sambo med vid konsultationen? | loppan_79 | Bröstförstoring | 3 | 2009-06-16 12:55 |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:34.

Linjär visning