|
|||||||
| Bröstförstoring Förstoring av bysten med implantat. |
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Junior Member
Reg.datum: Oct 2011
|
Jag funderar på och göra en bröstförstoring hos proforma. Tycker det är super svårt och välja klinik då det finns dem som är både nöjda och missnöjda på alla ställen! Hur ska man kunna välja rätt i denna djungel? Ska man gå efter sin magkänsla? Så jag skulle vilja komma i kontakt med andra som gjort en förstoring hos proforma och Carl-Johan!!
|
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Gäst
|
Jag gjorde en bröstförstoring hos Proforma för drygt två veckor sedan, det var Carl-Johan som opererade.
Är så otroligt nöjd med mina nya bröst, men främst med omhändertagandet på kliniken både före, under och efter ingreppet. Jag kan rekomendera Proforma och Carl-Johan , ett professionellt bemötande och varmt omhändertagande gjorde min vistelse där till ett mycke trevligt minne. (trots att jag hade lite ont ). Att få stanna kvar över natten var oerhört skönt och en utav anledningarna till att jag valde Proforma, hade inte velat åka hem några timmar efter operationen. |
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| VARNING!!! för Proforma | CAAU | Svenska plastikkiruger och kliniker | 30 | 2012-03-29 23:21 |
| Estetic clinic Helsingfors?? | Oregistrerad användare | Fettsugning | 9 | 2011-10-22 09:06 |
| Förstoring på Proforma? | Oregistrerad användare | Bröstförstoring | 12 | 2011-03-02 15:28 |
| Proforma/Ohlenius äger Medical Finance+qvinna.info | Oregistrerad användare | Svenska plastikkiruger och kliniker | 0 | 2009-11-15 12:43 |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:34.

Linjär visning