Gå tillbaka   Forum om plastikkirurgi & kosmetiska behandlingar > AVDELNINGAR > Plastikkirurgi > BRÖSTKIRURGI > Bröstförstoring

Bröstförstoring Förstoring av bysten med implantat.

Svara

LinkBack Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
Gammal 2011-11-28, 08:55   #1 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Smile Frågor om Piercing i bröstvårtan och p-piller mm.

Hej! Jag är ny här, jag gjorde precis en profil. Jag undrar hur jag ska göra med min piercing i bröstvårtan om jag ska göra en bröstförstorning. Ska jag ta ut den så fort som möjligt eller kan ja bara ta ut den någon vecka innan eller kan jag ha kvar den helt och bara ta ut den precis när jag ska opereras och sedan stoppa in den igen??

Jag skulle även vilja veta hur jag som äter p-piller ska göra. när ska man göra ett uppehåll med dem när man ska göra en förstorning.. Hur länge ska jag göra uppehåll med dem??

Och så vill jag veta hur ofta man ska åka på återbesök efter oerationen? och hur många gånger det brukar bli totalt? Och om man har gjort förundersökningen i Sundsvall och ska göra operationen i Malmö. Vist behöver man bara åka till Sundsvall på efterkollarna och inte ända till Malmö??

Tack på förhand!
Emma91

Svara med citat
Gammal 2012-01-03, 16:04   #2 (permalink)
Member
No Avatar

Reg.datum: Jan 2012
Standard

Kan man göra förundersökning i Sundsvall? Var då och vilken typ av undersökning?
Vallmo är inte uppkopplad  
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta
You may post new threads
You may post replies