|
|||||||
| Bröstförstoring Förstoring av bysten med implantat. |
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Gäst
|
Hej! Jag är ny här, jag gjorde precis en profil. Jag undrar hur jag ska göra med min piercing i bröstvårtan om jag ska göra en bröstförstorning. Ska jag ta ut den så fort som möjligt eller kan ja bara ta ut den någon vecka innan eller kan jag ha kvar den helt och bara ta ut den precis när jag ska opereras och sedan stoppa in den igen??
Jag skulle även vilja veta hur jag som äter p-piller ska göra. när ska man göra ett uppehåll med dem när man ska göra en förstorning.. Hur länge ska jag göra uppehåll med dem?? Och så vill jag veta hur ofta man ska åka på återbesök efter oerationen? och hur många gånger det brukar bli totalt? Och om man har gjort förundersökningen i Sundsvall och ska göra operationen i Malmö. Vist behöver man bara åka till Sundsvall på efterkollarna och inte ända till Malmö?? Tack på förhand !Emma91 |
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Massa frågor om smartlipo och bodytite - (laserfettsugning) | Mulligadamen | Fettsugning | 13 | 2011-12-27 15:41 |
| Dr. Sahlin svarar på frågor om näsplastik | Administrator | Näsplastik | 0 | 2009-11-16 12:32 |
| Dr. Sahlin svarar på frågor om ögonlocksplastik | Administrator | Ögonlocksplastik | 0 | 2009-11-16 12:27 |
| frågor om kirurgcentrum | Oregistrerad användare | Bröstförstoring | 0 | 2009-07-04 10:19 |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:39.

!
Linjär visning