Gammal 2011-12-02, 09:45   #1 (permalink)
Junior Member
No Avatar

Reg.datum: Dec 2011
Standard Vill ha storleksförslag!

Ska på konsultation strax före jul men vill börja få in tips och förslag inför det.

Har just slutat amma och vill nu ha samma bröststorlek som hade under tiden då jag ammande. Tror mitt bystmått var 94-98cm då.

Nu efter amning så har jag en mycket liten 75A (jättelite egen vävnad). Har 21cm mellan halsgrop och bröstvårtorna. Eftersom brösten har varit stora under amningen så tror jag att åtminstone huden kan ta relativt stora implantat.
Jag är 171cm och väger 63kg, har lagom markerade axlar och höfter.

Målet är att få ganska stora bröst med en naturlig form (gör inget med lite häng).

Finns det några av er som hade ungefär samma förutsättningar som jag och som har gjort "stora" bröst?
Vilka implantat valde ni? framför/bakom muskel? Vilken klinik?
Har ni några bra och relevanta "före/efter" bilder?

Det är viktigt att brösten ska kännas "lagom stora" även efter 2år efter förstoringen. Jag vill alltså inte välja för små implantat från start.

Jag är inte ute efter några freak-boobies!

Elkel är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2011-12-20, 16:52   #2 (permalink)
J_D
Junior Member
No Avatar

Reg.datum: Dec 2011
Standard

åh, välj inte för stora. Jag vet alla är olika, jag ska inte utgå att alla är som mig, men jag ska ta ut mina för de är förjä*liga rent ut sagt. Är som helt handikappad med de (hur snygga de än är.) Vad jag önskar att jag valt de allra minsta , för då hade det inte blivit lika mkt slapp hud efteråt...

TÄnk på att du KANSKE vill ta ut de, senare, och ju större du hade (speciellt ju äldre du blir också) ju mer kommer de hänga då.

Ingen pekpinne nu , bara tips/råd.
J_D är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2012-01-02, 22:14   #3 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard lätt val

Hej!
Jag var hos dr Elmer på Laser och estetik i Stockholm. Han mätte mina bröst med ett skjutmått och sedan fick jag prova fem olika förslag i BH. Det var inte alls så svårt som jag fruktat. Jag valde mentor ultra hög för jag ville ha så stort det gick! Både jag och min kille gillar mina nya boobies och det känns som jag hamnat rätt. Kändes direkt att de mindre förslagen inte var för mig.
Lizzy från småland

Svara med citat
Gammal 2012-01-02, 22:18   #4 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard lyft

...doktorn sa till mig att jag helst skulle lyfta samtidigt men om jag ville kunde jag vänta något år och se. Det har gått en månad nu och jag gillar dem skarpt! Har lite stora vårtgårdar och Elmer rekommenderade mig att minska på dem! Jag fick dock välja så jag ser vad jag tycker om ett år! Kan man lätt göra sen tydligen!
Lizzy igen!

Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta
You may post new threads
You may post replies